اس ام اس دلتنگی سری چهارم

 

ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ
ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﺎﺩﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ ﻫﻢ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ


اس ام اس دلتنگی
SMS DelTangi



دلتنگی نه با قلم نوشته میشود نه با دکمه های سرد کیبورد
دلتنگی را با اشک می نویسند


اس ام اس دلتنگی جدید
SMS DelTangi



دلم تنگ است و این را تو ندانی
غمم را از دو چشم من نخوانی
دل بی اختیارم را، زعشقت
به دنبالت به هر سو می کشانی


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
SMS DelTangi



نبودن هایت را با خیال بودنت به هم بافته ام
چه سنگین شده این شال گردن
دارد بغضم را در گلو خفه میکند


اس ام اس دلتنگی 93
SMS DelTangi



به کودکی هایم بر می گردم
به همان وقتهایی که
درد هر چقدر بالا و پایین می پرید
تا زانوهایم بیشتر نمی رسید


اس ام اس دلتنگی غمگین
SMS DelTangi



کوچه های قدیمی را باریک می ساختند
تا آدما به هم نزدیک تر شوند حتی در یک گُذر
اکنون چقدر آواره ایم در این همه اتوبان سرد


اس ام اس و پیامک دلتنگی
SMS DelTangi



نخی به انگشت میبندم
تا به یاد بیاورم
مدتهاست
از یاد برده ای مرا


اس ام اس دلتنگی برای دوست
SMS DelTangi



هستم
هستی
اون لعنتی هم هست


اس ام اس دلتنگی
SMS DelTangi



گاهی فریاد میخواهی به تقاص تمام سکوت هایی که بغض شده اند
گاهی آهسته کم می آوری
ساده تمام می شوی
و گاهی بهترین شاعر هم که باشی اشعارت نفس کم می آورند
درست مثل این روزهای من


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
SMS DelTangi



من عشقی داشتم
آن را با خود به گور می برم
لطفا آنجا تنهایمان بگذارید


اس ام اس دلتنگی و احساسی
SMS DelTangi



درد دارد
سنگى به سرت بخورد که روزى به سینه ات میزدى


پیامک دلتنگی
SMS DelTangi



من چه کلمه پوچی ست هنگامی که تو نباشی
و مایی وجود نداشته باشد


اسمس دلتنگی
SMS DelTangi



پنجره های عالم را خواهم شکست
گر بدانم غروب را با دلگیری به تماشا نشسته ای


اس دلتنگی
SMS DelTangi



در سایه درختى که یک نفر جا دارد، تو بمان
من به زیر آفتاب ماندن در کنار تو راضیم


اس مس دلتنگی
SMS DelTangi



برای همه خوب باش
اونیکه فهمید
همیشه کنارت هست و به یادته
اونیم که نفهمید
روزی دلش برای تمام خوبیهایت تنگ میشه


اس ام اس دلتنگی یاد
SMS DelTangi



نیستیم
به دنیا مى آییم، عکس یک نفره میگیریم
بزرگ میشویم، عکس دو نفره میگیریم
پیر میشویم، عکس یک نفره میگیریم
و بعد دوباره باز نیستیم
“حسین پناهى”


اس ام اس و جملات دلتنگی حسین پناهی
SMS DelTangi



باران که می بارد جدایی درد دارد
دل کندن از یک آشنایی درد دارد


اس ام اس دلتنگی جدایی
SMS DelTangi



رفیق می دانی
درد دل نمی کنم
زخمی که از عصب بگذرد دیگر درد ندارد


اس ام اس دلتنگی رفیق
SMS DelTangi



بگو قسمت کدام بی انصاف شده ای
که من اینگونه در دلم آشوب است
بی گمان
باز
جایی
قول ماندن داده ای


اس ام اس دلتنگی و دوری
SMS DelTangi



بی تو
خانه ام را
شناسنامه ام را
گهواره ام را پیدا نمی کنم
بگذار گورم را هم گم کنم


اس ام اس دلتنگی زیبا
SMS DelTangi



لبانت را به صورتم نزدیک نکن
میترسم
شوری اشک هایم نمک گیرت کند


اس ام اس دلتنگی قشنگ
SMS DelTangi



وقتی رفتی کمر عشق شکست
کجا رفتی فکر نکردی من بی تو چه عذابی میکشم


دسته بندی : اس ام اس دلتنگی

 

منبع : اس ام اس جار