اس ام اس غمگین و دلشکسته

 

هوای مردن
بیخ گوش من است
همان جایی که روزی
رد نفس های تو بود.

اس ام اس

به حق اون خداوندی که یکتاست ، وجودش باعث گرمی دلهاست
دلم در عاشقی به قد دریاست ولیکن مثل دریا تک و تنهاست.

اس ام اس دلشکسته

گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی دیگر نفسی برای ماندن در کنار او باقی نخوهد ماند.

پیامک غمگین

چو گل های شقایق داغدارم / بیا پروانه شو بنشین کنارم
بشو مرهم به زخم قلبم ای دوست / که خنجر خورده ی این روزگارم.

پیامک دلشکسته

روزهایم گذشت اما روزگار از من نگذشت
اما من از روزها و روزگار گذشتم ، بگذرید از من

اس ام اس و پیامک جدید غمگین

وقتی به پایان "من و تو" اندیشیدی
باورت نبود که پایان من و تو فقط پایان "ما" نیست
آغاز دنیایی است بی "ما"
و دنیا بدون "ما"
پر است از هزاران "من و تو" ی تنها.

پیامک دلشکسته و غمگین

ببیـــــــن
من هم
مثل خــــــیلی از عاشـــــق ها
از تو یـــــادگاری دارم
ولــــی
یــــادگـــاری من
با بقیه فــــرق دارد
یــــــادگــــــاری مــــن
از تو
ســــینه ای پر از درد اســـــت.

اس ام اس دلشکسته

امروز رگ احساسم را با " تیغ بی تفاوتی " زدم
قید احساسم را زده ام اما
تو راحت باش.

اس ام اس غمگین

مدتهاست
چتر منطق را بر سر گرفته ام
تا باران عشق را تجربه نکنم
دیگر توان مقابله با
تب و لرز برایم باقی نمانده است.

اس ام اس جدید دلشکسته

کــاش اینبــار حداقل دل واژه برایــــم می سوخت
و خبــری مـی داد از
نـرفتن تـــو.

اس ام اس ناب دلشکسته جدید

خیلـی حــرف اسـت
کـــه تــــو هـــر روز در گلـــویت
خــــاری کشنـــده احســـــاس کنــی
بـــــــرای کســـی کــه
" بـــدانــــی "
حتــــی یک بــار در عمـــرش
بــه خــاطـــــــر تـــو " بغـــض " هـــم نکــــرده اسـت.

اسمس عاشقانه غمگین

گل گرفته ام تا اطلاع ثانوی در قلبم را ، لطفا نگوید کسی " دوستم داشته باش "
این یک قلم جنس را نداریم
تمام شد
من تعطیلم.