اس ام اس غمگین و دلشکسته

 

مهم نیست که تو با من چه میکنی
بیا ببین "برای تو" من با خودم چه میکنم.

اس ام اس دلشکسته

کاش میشد در غروب آفتاب
بی صدا با سایه ها کوچید و رفت.

اس ام اس

خیلی سخته که برای دیگران مثل کوه استوار باشی
اما تو خودت آروم آروم بشکنی.

اس ام اس جدید دلشکسته

خب مردمان حسود چرا ساکت ایستاده اید ؟
بروید به کارهایتان برسید ، نگران نباشید
او دیگر خیال بازگشتن ندارد.

اس ام اس جدید دلشکسته و غمگین

انسان فقط از جنگ ، زلزله و سیگار نمی‌میرد
انسان روزی از لبخند‌هایی که نمیزند
و اشک هایی که نمیریزد خواهد مرد.

اس ام اس عاشقانه

همه پناهم پشت فاصله هاست.

اس ام اس ناب غمگین

من به سوختن عادت دارم
کبریتو بنداز و برو.

اس ام اس غمگین

کسی چه می داند شاید دست هایت را در جیبم جا گذاشته ای
که همیشه در میان آن به دنبال چیزی میگردم.

اس ام اس عاشقانه غمگین

وقتی "رفتی" تا آخر "برو"
وقتی "ماندی" تا آخر "بمان"
این تن خسته است از نیمه رفتن ها ، از نیمه ماندن ها.

اس ام اس ناب دلشکسته جدید

ﻳﻪ زمانی ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﯽ ﻳﻪ ﺑﻴﻤﺎﺭﯼ ﺑﻮﺩ
ﻣﺜﻞ ﺍﻻﻥ ﻧﺒﻮﺩ ﻛﻪ ﻧﻌﻤﺖ باشه.

اس ام اس و پیامک جدید غمگین

ساده ی ساده از دست میروند
همه ی آن چیزها که سخت سخت به دست آمدند.

پیامک دلشکسته و غمگینx

قلبم بوی کافور میدهد
شب به شب در آن مرده شورهـا آرزویی را غسل می دهند و کفن می کنند.

پیامک دلشکسته

ﭼﻘﺪﺭ ﻣﻴﮕﻴﺮﻱ ﺑﻴﺎﻳﻲ ﻭ ﺻﺤﻨﻪ ﻫﺎﻱ ﺩﻟﻢ ﺭﺍ ﺭﻧﮓ ﻛﻨﻲ ؟
ﺑﻌﺪ ﺑﺮﺍﻱ ﺩﻳﻮﺍﺭ ﺍﺗﺎﻕ ﺩﻟﻢ یک ﺭﻭﺯ ﺁﻓﺘﺎﺑﻲ ﺑﻜﺸﻲ ﻛﻪ ﻧﻮﺭ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﺗﺎ ﻣﻴﺎﻧﻪ ﺍﺗﺎﻕ ﺁﻣﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺭﺍﺳﺘﻲ ﻣﻦ ﺭﻭﻱ ﺻﻮﺭﺗﻢ ﻫﻢ یک ﺧﻨﺪﻩ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﻢ ، ﻧﺮﺥ ﺧﻨﺪﻩ ﻛﻪ ﮔﺮﺍﻥ ﻧﻴﺴﺖ ؟

پیامک غمگین

هرکه آید گوید :
گریه کن ، تسکین است
گریه آرام دل غمگین است
چند سالی است که من میگریم
در پی تسکینم
ولی ای کاش کسی می دانست
چند دریا بین ما فاصله است
من و آرام دل غمگینم.

اس عاشقانه غمگین

دنیا دنیای ریاضیست
وقتی عشق را تقسیم کردند و تو خارج قسمت من شدی.

اس ام اس احساسی غمگین

من و تو به رویاهایمان تنها یک رسیدن بدهکــاریم.

مسیج دلشکسته

یادم می آید گفته بودی ساده و کوتاه نویسی را دوست داری
تقدیم به تو
ساده و کوتاه تنها همین ۲ کلمه : برگرد ، غمگینم
نه صدای تو می آید
نه صدای قلبم
ما چه عاشقانه مرده ایم.

غمگین ترین اس مس ها

کار من سخت تر از آنی شده که تو فکر میکردی
عاشقت شدن دست من نبود که فراموش کردنت دست من باشد
پس بیخود هی نگو عادت میکنی.

اس دلشکسته

سیگار را ترک می کنی می گویی : برای سلامتی مضر است
حالا من از تو می پرسم : عشق من چه ضرری داشت که ترکم کردی ؟

اسمس جدید غمگین

تو برو ، من هم برای اینکه راحت بروی میگویم : باشد ، برو خیالی نیست
اما کیست که نداند بی تو تنها چیزی که هست خیال توست.

اس ام اس دلشکسته جدید

غمگینم همانند پرنده ای که به دانه های روی تله خیره شده
و به این فکر میکند که چگونه بمیرد ؟
گرسنه و آزاد یا سیر و اسیر.

پیامک غمگین داغ

خیلی سخته خواب کسی رو ببینی که
دیگه نمی تونی تو واقعیت ببینیش.

پیامک غمگین جدید

غمگینم
مثل مرده ای که توان تسلی دادن به بازماندگانش را ندارد.

پیامک جدید گریه دار

ﻣﻦ ﻫﻢ ﮐﺎﻧﺪﯾﺪﺍ ﺷﺪﻡ ولی ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﯿﺰﯼ ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺴﺘﯽ ﻭ ﻣﻘﺎﻣﯽ
ﻣﺮﺍ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﻫﺎ ﺭﺍﯼ ﻧﯿﺴﺖ
کافی است ﺗﻨﻬﺎ ﺗــــﻮ ﻣﺮﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﯽ ؛ ﮐﺎﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺳﺖ
ﺑﯿﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﭘﯿﺮﻭﺯﻡ ﮐﻦ.

پیامک غمگین توپ

از همه آشناترم رفت و دیگه منو نخواس
فرصت گفتن نداد حتی برای التماس.

پیامک غمگین عاشقانه

خواستم آرزوهایم را به رخ روزهایم بکشم
دیدم تو با روزها دست به یکی کرده ای
آنها خودت را دارند و من فقط حسرتت را
زبانم بند آمد.

سایت اس مس

از تو گفتن سوزش چشم می آورد
و از تو نگفتن تورم گلو.

اس مس های غمگین

سخت است ببازی تمام احساس پاکت را و هنوز نفهمیده باشی اصلا دوستت داشت ؟
روزگار با ما خوب تا نکرد ، ما را خوب "تا" کرد.

متن عاشقانه غمگین

اونی که سکته ی قلبی کرده مُرده
اونی که سکوت قلبی کرده مُرده تر.

اس جدید گریه دار

روزها رفتند و من دیگر ، خود نمیدانم کدامینم
آن من سرسخت مغرورم یا من مغلوب دیرینم ؟
بگذرم گر از سر پیمان ، میکشد این غم دگر بارم
می نشینم شاید او آید ، عاقبت روزی به دیدارم.

اس مس جدید دلشکسته

آنهایی که حرف برای گفتن کم دارند
درد برای نگفتن زیاد دارند.

پیام کوتاه گریه دار

خودمو بغل میگیرم و میگم : غصه نخور
شاید درست نشه ولی تموم که میشه.

پیامک های غمگین

بهار دارد مى آید
ترسم اما از نرفتن سردى توست.

جملات عاشقانه غمگین

خلاصه بگویم ماجرا از آنجا شروع شد که
در شب آرزوها من او را آرزو کردم و او عشقش را.

اس مس داغ

همه چیز آرام است ولی دل من استثناست.

اس عاشقانه

همه چیز تقصیر تو نبود
من هم مقصر بودم که احمقانه باور کرده بودم بودن در عین نبودنت را.

پیام عاشقانه

ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﻭﻗﺘﻲ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺭﺍ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﻲ
ﻭ ﻓﮑﺮ ﻣﻲ ﮐﻨﻨﺪ ﻧﻤﻲ ﺩﺍﻧﻲ ﻭ ﻏﺼﻪ ﻣﻲ ﺧﻮﺭﻱ
ﮐﻪ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﻲ ﻭ ﻣﻲ ﺧﻨﺪﻧﺪ ﮐﻪ ﻧﻤﻲ ﺩﺍﻧﻲ.

دلشکسته

بالای قبر خود نشسته ام ، زار میزنم :
چرا هر روز مرا می کشید ولی خاکم نمیکنید ؟

عاشقانه

کاش انتظار به اندازه کشیدن یک نخ سیگار بود.

غمگین

مثل "رعد و برق" هیچکس ما را با هم ندید.

پیامک

تا تو را غرق در خاطراتت کنن :
یه آهنگ پیشواز
دو خط شعر
کمی هوای بهاری
یک وجب پیاده رو
یه جاده خلوت تو حوالی خونتون
دو کلمه حرف
بوی یه عطر خاص
همه و همه کافیه برای اینکه تو چند ساعت وسط اتاقت دراز بکشی
و خیره بشی به سقف ، یک آه بلند بکشی و توی دلت بگی :
سلامتی خودم و این همه صبرم
و صدای بارون بشه آرامش دهنده ترین آهنگ اون روزت.

اس

سخت است اتفاقی را انتظار بکشی
که خودت هم بدانی در راه نیست.

دلنوشته

این همه نامه های مرا به آتش نکش
خون بهای دل من زیاد است.

مسیج 92

برای هر اتفاقی می توان پاسخی یافت جز برای رفتن های نابهنگام
شاید رفتن خود پاسخ یک اتفاق است و هیچکس نمیداند جز آنکه رفته است.

اس مس 92

به شوقِ پرواز بغل میگیرم آرزوهایم را.

جدیدترین اسمس ها

یک حرف یک زمستان آدم را گرم نگه می دارد
و بعضی اوقات هم یک حرف یک عمر آدم را سرد می کند
حرف ها چه کارها که نمی کنند.

اس غمگین غمگین

ﻳﻜﻢ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻫﻮﺍﻱ ﺍﻳﻨﺎﯾﻲ ﻛﻪ ﺍﻟﮑﯽ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﯿﺨﻨﺪﻥ ﻭ ﻣﻴﺨﻨﺪﻭﻧﻦ رو ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ
ﺍﯾﻨﺎ ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎﻳﺸﻮﻥ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻏﺼﻪ ﻣﻲ ﺧﻮﺭﻥ.

وبلاگ عاشقانه

خدایا مگر بودن او در کنارم چقدر از جهانت را میگرفت ؟