اس ام اس دلشکسته

 

باران که می بارد همه چیز تازه می شود
حتی داغ نبودنِ تو.

اس ام اس جدید دلشکسته

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم
سال هاست دارم حساب می کنم
چگونه من بعلاوه ی تو
شد فقط من.

اس ام اس دلشکسته

تو که با دیگرانت بود میلی
چرا یادت مرا بشکست خیلی ؟
مگر قصدت پریشانی ما بود
که عشق ما نشد مجنون و لیلی ؟

اس ام اس عاشقانه غمگین

با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم
می بینم سر جاتی.

اس ام اس غمگین

کل اسم های تو موبایلم رو به اسم تو تغییر دادم
حالا هر روز بهم زنگ میزنی
یکبار هم نه ، چند بار ، تازه تغییر صداهم میدی
من که می دونم تو هم دلت تنگ منه.

اس ام اس ناب دلشکسته

قدِ تو به عشق نمی رسید
غرورم را زیر پایت گذاشتم تا برسد
اما باز هم نرسید.

اس ام اس ناب غمگین

گـفـت : بـگـو ضـمـایـر را
گـفـتـم : مــَن مـَن مـَن مــَن مَــن مــَن
گـفـت:فــقـط مــن ؟
گـفـتـم: بـقـیـه رفـتـه انـــد.

اس ام اس و پیامک جدید غمگین

دگر درد دلم درمان ندارد
مسیر عاشقی پایان ندارد
مرا در چشم خود آواره کردی
نگاهت دور برگردان ندارد.

پیامک دلشکسته و غمگین

رشته ی محبت را
باید به ضریح دلی بست که خیال کوچ کردن نداشته باشد.

پیامک غمگین

اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد
بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد.

پیامک دلشکسته

حالا اشک ها هم شبیه تو شده اند
گریه که می کنم نمی آیند.

مسیج دلشکسته

بغض یعنی نرو
بفهم.

اس دلشکسته

گاهی میان وسعت دستان خالیم حس می کنم
تمام دار و ندارم نگاه توست.

اس عاشقانه غمگین

من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم
تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من ندیدی.

اس ام اس احساسی غمگین

دوستت دارم
بیشتر از دیروز
و کمتر از فردا.

اسمس عاشقانه

چقدر جای تو خالی ست
جای خالی ات را با هیچ چیز نمی توان پر کرد
حتی با گزینه مناسب.

پیامک جدید غمگین

تا صبح گریه می کنم و غنچه می دهند
گل های ریز صورتی روی بالشم.

اس ام اس دلشکسته جدید

از مردم این شهر دلگیرم
هیچ کدامشان شکل تو نیستند.

اس باحال

هر کس هر جا که دلش می خواهد بایستد
به کسی اجازه اینکه به جای تو در قلبم بنشیند نخواهم داد.

غمگین ترین اس مس ها

سر عاشق شدنم لطف طبیبانه ی توست
ورنه عشق تو کجا این دل بیمار کجا.

جدیدترین اسمس ها

به چشمانت که رنگ آب دریاست
به آن نازی که در چشم تو پیداست
به گل های بهار و عشق و مستی
فدایت میشوم هر جا که هستی.

اسمس عاشقانه

من از این فاصله ها دلگیرم
از غم دوری تو می میرم
تو ز حال دل من بی خبری
من از این بی خبری دلگیرم.

مسیج عاشقانه

می نویسم از تو ای زیبای من
می سرایم از تو ای رویای من
ای نگاهت سبزتر از سبزه زار
می نویسم بی قرارم بی قرار.

پیامک عاشقانه جدید

چیزیم نیست ، خرد و خمیرم فقط همین
کم مانده است بی تو بمیرم ، فقط همین
از هرچه هست و نیست گذشتم ولی هنوز
در عمق چشم های تو گیرم ، فقط همین.

اسمس توپ

اشک چشمام جمع شده
یواش یواش سنگ شده
خبر داری چه اندازه
دلم برات تنگ شده ؟

اس غم

بلبلان از بوی گل مستند و ما از روی دوست
دیگران از ساغرو ساقی و ما از یاد دوست.

سایت اسمس

کاسب کهنه کار من باز بساط کرده ایی
جنس دلت به شهر ما خوب فروش می کند
عشق حراج می کنی قلب اجاره می دهی
نرخ خریدنت مرا خانه به دوش می کند.