اس ام اس غمگین و دلشکسته

 

کبریتهای سوخته هم روزی درختهای شادابی بوده اند مثل ما که روزگاری می خندیدیم قبل از اینکه عشق روشنمان کند.

اس ام اس دلشکسته

ادعای بی تفاوتی سخته
اونم نسبت ب کسی ک زیباترین حس دنیا رو باهاش تجربه کردی.

اس ام اس

روی کفنم بنویسید : موریانه ها زهر مارتان ، این تن که میخورید پر از حسرتهای شیرین بود.

اس ام اس جدید دلشکسته

یـآدش بــخیـر
یـــک روز بــود کـه دلِ سنگـم
بـآ دیدنِ اسمـــَش رویِ گــوشی می لرزید.

اس ام اس جدید دلشکسته و غمگین

خیلی تلخه احساس کنی مثل شمعی ، فقط وقتی برق نیست بیان سراغت و بعد با یه فوت ، خاموشت کنن.

اس ام اس خداحافظی

پاییــز فصل عاشـقانه هاست
دل ام تابستان میـخواهد
آفــتابی و گــرم و داغ
از پاییز بیـزار ام
عاشقانه و دو نفره است لعنتی
بـرای من تنها پاییــز جز درد چیـزی نیست
از پاییز بیزار بیزارم.

اس ام اس دلتنگی

سالهاست این ترازوی ۲ کفه تعادل ندارد
دست خالی و دل پر.

اس ام اس دلشکسته

هنوز هم صدقه هایم به نیت سلامتی توست
هی
معشوقه ی من ؟
سلامتی ؟

اس ام اس عاشقانه غمگین

بفهـــــــم لعنتے
دارد نــــاز « تـــــــــــــــو » را مےڪشد
زنے ڪـہ از "غــــــُـــــــــرور"
خورشـــــید هم بـہ گـرد پایش نمےرسد.

اس ام اس غمگین

چقدر شب اضافه می آید
وقتی تو نیستی.

اس ام اس ناب دلشکسته جدید

دل مثل چسب می مونه ، چند دفعه که کنده شد ، دیگه نمی چسبه.

اس ام اس ناب غمگین

راه را گم کرده ام سال هاست تابلو های زیادی نشان میدهد
آرامش ۵ کیلومتر.

اس ام اس و پیامک جدید غمگین

مات شدم از رفتنت
هیچ میز شطرنجی هم در میان نبود
این وسط فقط یک دل بود
که دیگر نیست.

اس ام اس و پیامک دلشکسته و غمگین

کاش تار بودم تا آهنگ دوست داشتن رابرایت بنوازم
کاش خاربودم تاچشم دشمنانت راکور کنم
افسوس ک نه تارم نه خار.

پیامک دلشکسته و غمگین

دلم را به تخت میبندم تا ترکت کند
فریاد میکشد ، میلرزد ، خمارت میشود
رها که شد او میماند و عمری وسوسه ی تلخِ دوباره خواستن تو.

پیامک دلشکسته

قلبم این روزها سخت درد میکند
کاش یک لحظه می ایستاد تا ببینم دردش چیست ؟

پیامک غمگین

اگر آمدى به دلت بد نیار
شهر همان شهر است
کوچه همان کوچه و خانه همان خانه
تنها من کمى مرده ام.

پیامک های احساسی

هنوز مثل سابق " مهربانم " اما دیگر کسی صدایم نمی کند " مهربانم "

اس دلشکسته

خدایا من دلم را صابون زدم به عشق او
ولی چرا چشمانم می سوزند ؟

غمگین ترین اس مس ها

روی سنگ قبرش نوشتند : " اولین باری نَبود که مُرد "

مسیج دلشکسته

جامانده است چیزی جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد.

اس ام اس احساسی غمگین

همیشه میشه تموم کرد فقط بعضی اوقات دیگه نمیشه دوباره شروع کرد
مواظب همدیگه باشیم.

اس عاشقانه غمگین

نگاه کن
این آسمان نیست که دلش گرفته ، دل منست که یک آسمان گرفته.

اسمس جدید غمگین

کسانی که از خود می رنجانیم مثل ساعت هایی میمانند که صبح دلسوزانه زنگ می زنند و در میان خواب و بیداری بر سرشان می کوبیم بعد می فهمیم که خیلی دیر شده.

اس ام اس دلشکسته جدید

تاریکی اتاقم شکسته می شود با نوری ضعیف
لرزشی روی میز کنار تختم میفتد
از این صدا متنفر بودم اما
چشم هایم را میمالم
تا لود شود آرزو می کنم کاش تو باشی
سکوت می کنم ، آرزوی بی جایی بود.

سایت اس مس

فراموش نکنیم که اگر دلی را بردیم شکستیم ، گذشتیم و رفتیم
روزگار حافظه خوبی دارد ، هرگز فراموش نمی کند.

اس مس جدید

ڪلید‌هایم از جیبم مے ‌افتند
ڪیف پولم را گم مے ‌ڪنم
گوشے ‌ام را جا مے ‌گذارم
و عجیب ڪه
{ تــــ ـــُـ ـو } را
ڪه نیستے
مے ‌برم با خودم
در جیبم
در ڪیفم
در دلــم.

اس ام اس جدید

غفلت کرده ای مادر ؛ پشت این قلب عاشق فرزندت آرام آرام جان می سپارد و تو چگونه فراموش کردن را ب او نیاموخته بودی.

عاشقانه

این روزها شبیه جودی ابوت شده ام
برای بابا لنگ درازی می نویسم ک این روزها دیگر خودم هم نمیشناسمش.

اس گریه دار

هیچ وقت کاری نکن که یه دختر قید احساسشو دربارت بزنه چون فقط درباره تو بی احساس نمیشه دیگه به زندگی احساسی نداره.