اس ام اس غمگین و دلشکسته

 

درد ، مرا انتخاب کرد
من ، تو را
تو ، رفتن را
آسوده برو دلواپس نباش
من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم.

اس ام اس جدید دلشکسته

غمگینم
همانند عکسی در اعلامیه ی ترحیم
که "لبخندش"
دیگران را "می گریانـــد".

اس ام اس جدید

درد دارد وقتی که من عاشقانه هایم را می نویسم
دیگران یاد عشقشان می افتند
اما تو
بیخیالی.

اس ام اس

دل درد گرفته ام از بـس فنـجان های قهوه را سر کـشـیده ام
و تو
ته هیـچـکدام نـبـودی.

اس ام اس دلشکسته

مـن واسـه ایـنـکـه
ایـن انـگـشـتـا دیـگـه نـلـرزن
خـیـلـی زحـمـت کـشـیـدم
دیـگـه بـرنـگـرد.

اس ام اس جدید دلشکسته و غمگین

از من نرنج ...
نہِ مغرورم نہِ بے احساس ...
فقط خستہِ ام ...
خستہِ از اعتمادے بی جا ...

اس ام اس خیانت

دود می خیزد ز خلوتگاه من
کس کی خبر یابد از ویرانه ام؟
با درون سوخته دارم سخن
کی به پایان می رسد افسانه ام؟

اس ام اس دلشکسته توپ

من پر از خوابای نیمه کاره ام
پر یاد روزای رفته به باد.

اس ام اس عاشقانه غمگین

چه سخت است در انتظار فردایی باشی
که
به تو تعلق ندارد.

اس ام اس غمگین

خدایا برای داشتنش با قسمتت میجنگم
پس خط و نشان جهنمت را به رخم نکش
که جهنم تر از نبودنش را سراغ ندارم.

اس ام اس ناب دلشکسته جدید

تصور کن بهاری را که از دست تو خواهد رفت
خم گیسوی یاری را که از دست تو خواهد رفت
شبی در پیچ زلف موج در موجت تماشا کن
نسیم بی قراری را که از دست تو خواهد رفت.

اس ام اس ناب غمگین

من هنوز از بازی کلاغ پر می ترسم
می ترسم بگویم تو
و تو آرام بگویی
پر.

اس ام اس و پیامک جدید غمگین

آن عشق که دیده گریه آموخت از او
دل در غم او نشست و جان سوخت از او
امروز ببین که جان و دل من
جز یادی و حسرتی چه اندوخت از او.

پیامک دلشکسته و غمگین

غمگینی آدم هایی که دوستشان دارم غمگینم می کند
گاهی دلم می خواهد با انگشتم
گوشه لب شان را بالا ببرم شاید خنده یادشان بیاید
اینکه کاری از دستم بر نمی آید
اینکه زورم به دنیا نمی رسد
تلخ است
خیلی تلخ.

اسمس

هر چند نمی دانم
خواب هایت را با که شریک می شوی
اما هنوز
شریک تمام بی خوابی های من تویی.

پیامک دلشکسته

هر بار که می فهمید بغضم گرفته
برای فرار از دیدن اشک هایم
میگفت «مرد که گریه نمی کند...!»
کاش یک بار
فقط یک بار میگفت
سرت را بالا بگیر
مثل یک مرد گریه کن.

پیامک غمگین

بـــه کسی که تنهات گذاشت بگو
ایــــن تو بـودی که باختی نه من
من کسی رو از دَست دادم که دوســـتم نَداشت
اما
تو کسی رو از دست دادی که عـاشــِقِت بود.

اسمس جدید قشنگ

دَر آغوشــ ِ شَبــ
برایش قِصـهـ می گویی
وَ نمی دانی
کَسی ،
کمی آن طَرَفـــ تَر
بی آغوشـــِ تــو
خوابَشــ نمی برد.

اس دلشکسته

می خواستم تصویر با تو بودن را نقاشی کنم
اما فاصله ها یمان در ورق جا نشد
کمی نزدیکتر بیا
می خواهم در تصویر کنار تو باشم.

غمگین ترین اس مس ها

گاهی دلم می خواهد
وحشــیانه غرورت را
پاره کنم
قلب ترا
در مشتم بگیرم
و بفـشارم
تا حال مرا لحظه ایی بفهمی.

مسیج دلشکسته

غم ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﭼﺸﻢ ﺭﺍ ﺧﯿﺲ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻨﺪ ، ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻥ ﻣﯿﺮﺳﻨﺪ.

اس ام اس احساسی غمگین

حسرت
چیزی نیست که من بخورم
حسرت
اون چیزیه که به دلت میذارم.