اس ام اس دلشکسته و غمگین

 

بر لبم کس خنده ای هرگز مدید الا مگر
در میان گریه بر احوال خود خندیده ام.

پیامک دلشکسته

من حاصل عمر خود ندارم جز غم
ور عشقی ز نیک و بد ندارم جز غم
یک همدم با وفا ندیدم جز درد
یک مونس نامرد ندارم جز غم.

اس ام اس دلشکسته

غم هم اگر ترکم کند
تنهای تنها می شوم.

پیامک غمگین

تنهایی ما غمگین است
درد دوری به دلم سنگین است
یاد ایام گذشته به دلم
زنده بادا که چقدر رنگین است.

مسیج غمگین

ما شمع غمیم شعله نداریم
آواز تنیم خانه نداریم
باور به خدا کن که همیشه
جز دوری تو غصه نداریم.

پیام کوتاه غمگین

از این نامهربونی ها دارم از غصه می میرم
تو ای رفیق تنهایی یه روز دستاتو می گیرم.

جملات غمگین

در هجوم لحظه های بی کسی
درد بی کس ماندنم را حس نکرد
آن که با آغاز من مانوس بود
لحظه پایانیم را حس نکرد.

متن غمگین

دلى که اندوه دارد
نیاز به شانه دارد نه نصیحت
کاش همه این را مى فهمیدند.

اسمس غمگین

خدایا
قسمت و حکمت بماند برای آنها که درکش میکنند
برای من نفهم فقط معجزه کن.

جملات عاشقانه غمگین

ﻧﻪ ﻧﻤﯿــــﺪﺍﻧﯽ
ﻫﯿــﭻ ﮐﺲ ﻧﻤـﯽ ﺩﺍﻧــــﺪ
ﭘﺸﺘــــ ﺍﯾـﻦ ﭼﻬــــﺮﻩ ﯼ ﺁﺭﺍﻡ ، ﺩﺭ ﺩﻟـﻢ ﭼــﻪ ﻣـﯽ ﮔـﺬﺭﺩ
ﻧﻪ ﻧﻤﯿـﺪﺍﻧـﯽ
ﻫﯿــﭻ ﮐـــﺲ ﻧﻤـﯽ ﺩﺍﻧﺪ
ﺍﯾﻦ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻇــﺎﻫــﺮ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺩﻝ ﻧﺎ ﺁﺭﺍﻡ
ﭼﻘﺪﺭ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﻣﯿﮑﻨﺪ.

اس غمگین

نه پیشانی من به لبهای تو رسید نه لیاقت تو به احساس من . چیزی به هم بدهکار نیستیم.

اس مس غمگین

شکسته ام
می فهمی ؟
به انتهای بودنم رسیده ام
اما اشک نمیریزم
پنهان شدم
پشت لبخندی که خیلی درد می کند.

اس ام اس و پیامک دلشکسته و غمگین

تو این دنیا هرکسی یه نیمه ی گمشده داره که فقط لایق همونه پس سعی نکن در ساختن پازل زندگیت تقلب کنی.

پیامک دلشکسته و غمگین

این روزها آسم روحی ام شدید شده است
نه نگران نباش ، چیزی نیست
فقط دکتر تجویز کرد که میان نفس کشیدن های عمیقم
به تنفس مصنوعی او نیاز دارم
میدانم که کمی تکراریست
اما دکتر است دیگر
بهتر از من و تو میداند.

اس ام اس و پیامک جدید غمگین

عشق من گم شد و رفت
عشق من ، عاشق مردم شد و رفت.

پیامک جدید غمگین

سهم من از دنیا
نداشتن است
تنها قدم زدن
و فکر کردن به کسی که هیچ وقت نبود.

اس ام اس جدید غمگین

مـَــن هـــنوز هــم هــمانم
تنــــها کــمی مــچــالــه شــده ام.

اس ام اس ناب غمگین

وقتی او رفت
وقتی یه مدت طولانی نمی بینیش به خودت می گی :
خوب دیگه دارم خوب می شم
داره فراموش می شه
بعد؛ وقتی بعد از ماه ها
درست زمانی که انتظار نداری می بینیش
به دلت می گی : زهی خیال باطل
هنوزم عاشقشی.

اس ام اس ناب دلشکسته جدید

پارسال دوست
امسال غریبه تراز هر غریبه.

اس ام اس غمگین

باشــی یــا نباشــی ، ایــن شب ســـر میشـــود
امــا ایــن شب کجـــا و آن شب کجــــا ؟

اس ام اس عاشقانه غمگین

” ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﯼ ؟ “ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﯿﺸﻪ
ﻭﻟﯽ ” ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻢ ” ﺧﻮﻧﺪﻩ ﻣﯿﺸﻪ.

اس ام اس دلشکسته

برای کشتن کسی که توی دلت زندست باید روزی هزار بار بمیری.

اس ام اس جدید دلشکسته و غمگین

بی تو هم می شود زندگی کرد ، قدم زد ، چای خورد ، فیلم دید ، سفر رفت
فقط ، بی تو نمی شود به خواب رفت.

اس ام اس جدید دلشکسته

دلت را هنـــگــامــی غم مـی گیــرد
که نــگــاهــت به دستـــانِ گـــره خورده ی دو آدم ، خیـره می ماند.

اس ام اس

بدترین درد اینه که ، مخاطب های گوشیتو چک کنی و بخوای با یکی درد و دل کنی
ولی
هیچکس و پیدا نکنی.

اس ام اس احساسی غمگین

بی پناهی یعنی
زیر آوار کسی بمانی که
قرار بود تکیه گاهت باشد.

مسیج دلشکسته

من امشب کهکشان ها را سفر خواهم نمود
در ره دلدار شیرینم خطر خواهم نمود
با قلم شعری برایش می‌سرایم ، شعر ناب
در فراقش بارش خون از بصر خواهم نمود.

غمگین ترین اس مس ها

خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد.

اس دلشکسته

هزاران چشم زیبا‎
‎فدای نیم نگاهت
هزاران دل عاشق ‎
فدای قلب ‎ماهت.

اس عاشقانه غمگین

یه دل دارم کبابته
هر جا باشی به یادته
اگر چه بی خیالمی
ولی دلم خرابته.

اسمس جدید غمگین

ای سوخته ی سوخته ی سوختنی
عشق آمدنی بود نَه آموختنی.

اس ام اس دلشکسته جدید

دل تنگی هامو بردار
پیش خودت نگهدار
وقتی که تنها شدی
منو به یادت بیار.

اس ام اس دلشکسته توپ

خدا کند که بدانی چه قدر محتاج است
نگاه خسته ی من بر دعای چشمانت.

وبلاگ عاشقانه

تو را دوست داشتن برای من عبادت است
از تو دور بودن برای من قیامت است.

سایت عاشقانه

بر سرم چتر گرفت
به تماشا ایستادند باران و رهگذران.

عاشقانه

تمام تنم می سوزد از زخم هایی که خورده ام
دردِ یک اتفاق که شاید با اتقا قِ تـو
دردش متفاوت باشد ویرانم می کند
من از دست رفته ام ، شکسته ام ، می فهمی ؟
به انتهایِ بودنم رسیده ام
اما اشک نمی ریزم
پنهان شده ام پشتِ لبخنـدی که درد می کند.

اسمس توپ

روزی می رسد که با لبخند تو بیدار می شوم
این روز هر زمان که می خواهد باشد
فقط باشد.

اس مس گریه دار

قسم به روزی که دلت را می شکنند
و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت.

اس مس های جدید

آنکه خود مرحم قلب خرامان تو بود
بین که اینک خود نیاز مرحم است.

پیامک های دلشکسته

با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم
که به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت.

مسیج گریه دار

جاتو هیچ کس نمی گیره توی این قلب حقیرم
اگه باشم توی قلبت ، بدون از خوشی می میرم.