اس ام اس غمگین

 

تقدیر من این است که با درد بسازم
از این دل نامرد دلی مرد بسازم
انگار قرار است که من داغ دلم را
با گریه ی چشمان خودم سرد بسازم.

اس عاشقانه جدید

دلم اصرار دارد
فریاد بزند
اما
من جلوی دهانش را می گیرم
وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد.

اس ام اس زیبا

کاش خدا سه چیز را نمی آفرید
عشق، غرور و دروغ؛ چون عشق هنگام غرور به انسان دروغ می گوید.

اس ام اس عشق

امشب به رسم عاشقی یادی ز یاران میکنم
در غربتی تاریک و سرد از غم حکایت میکنم
امشب وجودم خسته است از سردی دل های سرد
آیا تو هم در یاد من هستی در این شب های درد ؟

پیامک عاشقانه

دلا در عاشقی ثابت قدم باش
که در این ره نباشد کاری بی اجر
دلم رفت و ندیدم روی دلدار
فغان از این تطاول آه از این زجر.

پیامک عاشقانه غمگین

دلم که برایت تنگ می شود، سرک میکشم لابه‌ لای نوشته هایم
هیچ جای دیگری نیست که اینقدر پر باشد از تو.

اسمس عاشقانه

جان رفته ولی زخم جفایت نرود
تاثیر دو چشم بی وفایت نرود
فرشی ز دل شکسته انداخته ام
آهسته بیا شیشه به پایت نرود.

اس ام اس دلشکسته

من تورو ذره ذره جمع کردم؛ حق نداری خروار خروار بری. 

اس ام اس عاشقانه غمگین

مترسک گفت :
ای گندم تو گواه باش مرا برای ترساندن آفریدند
اما من عاشق پرنده ای بودم که از گرسنگی مرد.

اس غمگین

پیراهنم را اتو می زنم
کفش ها را دستمال می کشم
زندگی اما مرتب نمی شود.

پیام کوتاه دلشکسته

یکبار هم وقتی منتظرت نیستم به سراغم بیا، بگذار خیالم غافلگیر شود.

اس ام اس غمگین جدید

شانس یکبار در خونه آدم رو میزنه
ولی بد شانسی دستش رو از رو زنگ ور نمیداره
بدبختی هم که کلید داره هر وقت بخواد رسما میاد تو.

اس ام اس

تقسیم میکنم، سهم روزهای آینده ام را
یا در کنار تو یا در یاد تو.

پیامک عاشقانه آذرماه

داور قلبم نه سوت دارد نه کارت قرمز
راحت باش تا دلت می خواهد خطا کن.

اس ام اس عاشقانه توپ

بیا یک خط زیر قانون خط های موازی بنویسیم :
“دو خط موازی هیچوقت به هم نمی رسند اما این دلیل نمی شود همدیگر را دوست نداشته باشند ”

اس ام اس دخترانه

من به زنجیر وفای تو اسیرم چه کنم ؟
گر نیایی به خدا بی تو بمیرم چه کنم ؟
در هوای غم عشق تو ز خود بی خبرم
که من از عشق تو محتاج و فقیرم چه کنم ؟

اس مس غمگین

به نیمکت اولین قرارمان
جای تو شسته ام تا جای خودم خالی باشد.