اس ام اس غمگین و دلشکسته

 

وقـتی از چـشمِ کـسی بیُــفتی
مثلِ یک قطره اشک
دیگه فرقـی نمیکنه کجا باشی؟
گوشه ی چشم
رویِ گونه
و یا
رویِ خاک
تو دیگه چکیدی.

پیامک عاشقانه غمگین

خــدایــا
دستانم را زده ام زیر چانه ام
مات و مبهوت نگاهت میکنم
طلبکار نیستم
فقط مشتاقم بدانم ته قصه چه میکنی با من ؟

اس ام اس دلشکسته

باور کن تا آخر”خط ” می رفتم اگر سر راهم نقطه نمی گذاشتی.

اسمس عاشقانه

و چه میفهمی
حال و روز
کسی را که دیگر هیـچ
نگاهی
دلش را نمی لرزاند.

پیامک عاشقانه

گاهی یه جور میشکننت
که وقتی تیکه هاتو به هم میچسبونی
یه آدم دیگه میشی.

اس ام اس عشق

این منصــــفانه نیست
من پیــر شــده باشـم
و تو در خیالم
درست مثل روزی که تَرکم کردی
زیبا و جوان
همین شـده که هیـچ‌کس
باور نمی‌کند
معشوق من، بوده باشی.

اس ام اس زیبا

آلزایمر
میتواند بهترین بیماری جهان باشد، تا هر ثانیه یادم نیفتد :
سهم من نیستی.

اس عاشقانه جدید

غـم که نوشتن ندارد
نفوذ می کند در استخوان هایت
جاسوس می شود در قلبت
آرام آرام از چشم هایت می ریزد بیرون.

اس غمگین

از روزی که
تصمیم به رفتن گرفته ای
بلاتکلیفی بین ما موج میزند
مثلا همین دل من
نمیداند با تو بیاید ؟ یا پیش من بماند ؟

اس ام اس عاشقانه غمگین

برای ِ هر کس که رفتنی ست، فقـط باید کنار ایستاد
و راه باز کرد
بـه همین سادگی.

پیام کوتاه دلشکسته

اونیکه بیشتر عاشقه کمتر وفامیبینه
اونیکه کمتر وفاداره بیشتر محبت میبینه
اینه اون وفایی ک همه عاشقشن.

اس ام اس غمگین جدید

فرقی نمیکند دختر باشی یا پسر، همین که با دل کسی بازی نکنی مردی.

اس ام اس

همیشه تو زندگیت
جسارت ِ یک جدایی عاشقانه رو داشته باش
تا حقارت ِ به هر قیمتی نگه داشتن رو به دوش نکشی.

پیامک عاشقانه بهمن ماه

ﺑﻼﺗﮑﻠﯿﻔﻢ
ﺑﻼﺗﮑﻠﯿﻒ ﺑﻮﺩﻧﺖ
ﺍﮔﺮ ﻫﺴﺘﯽ ﭼﺮﺍ ﻧﯿﺴﺘﯽ
ﺍﮔﺮ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﭼﺮﺍ ﻫﺴﺘﯽ
ﻓﮑﺮﻡ ﭘﯿﭽﯿﺪﻩ ﺑﻪ ﺗﻮﺳﺖ.

اسمس غم بهمن ماه 92

گاهی نیاز داریم بی خیال شویم
بی خیال گذشته
بی خیال آینده
بی خیال احساس
بی خیال اگرها و شایدها
گاهی لازم است
بگوییم هر چه باداباد.

اس ام اس جدید 92

ساکت که می مانی، می گذارند به حساب جواب نداشتنت
عــمراً بفهمند داری جان می کـَنی تا حرمـتهـا را نگه داری.

اس مس دلشکسته بهمن ماه 92

وقتی با هیچکسی رابطه ای نداری همه برات ادا میان و میگن که امیدوارم یکی رو پیدا کنی و از این صحبتا
ولی فقط کافیه با یکی وارد یه رابطه بشی اونوقته که می بینی همه چجوری میان جلو که چوب بذارن لای چرخ این رابطه هرکسی و هر چیزی به هر نحوی که بتونه.

اس مس گریه دار جدید

دلــــم جاده ای می خواهد
که ببرد مرا
و برنگرداند هــرگز.

اس ام اس عاشقانه توپ

اعتراف تلخیست
من بجای خالی اش
بیشتر از خودش عادت کردم.

اس ام اس دخترانه

آدم باید یکی رو داشته باشه ساعت دونصفه شب بهش اس ام اس بزنه بگه : دلم گرفته
اونم بگه قربون دلت برم
دارید همچین کسی رو ؟

اس مس غمگین

همیشـــه نمــی شود زد به بی خیالی و گفت :
تنهــــا آمده ام ؛ تنهـــا مـــیروم
یک وقـــت هــایــی
شایـــد حتـــی برای ساعتـــی یا دقیــقه ای
کم مــی آوری
دل وامانـــده ات یــک نفـــر را مـــی خواهــد
که عاشقانه دوسش داری.

اس مس غمگین 92

خیلی از یخ کردنای ما از سرما نیست
لحن بعضیها زمستونیه.

پیامک گریه دار 92

هر کی که بهت گفت دوست دارم، باور نکن، خیلی ها میگن بارون رو دوست داریم ولی با چتر میرن زیرش.

مسیج دلشکسته 92

نمیدونم چه رمزیه لامصـب
بعضیـا میگن “عزیــزم” انگار فحــش دادن، ولی بعضیا به آدم میگن ” دیوونه ” انگار دنیـــا رو به آدم دادن.

اس مس های غمگین جدید

دیگه آدم بودن از مد افتاده
اگه میخـوای امروزی باشی بایـد ” گـرگ” باشی.

اسمس های 92 جدید

چقدر صبور بود فالگیری که امروزم را در طالعم دید ولی
” هیچ ” نگفت.

متن عاشقانه

ﺑﭽــــﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻓﮑـــﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﻓﻘـــﻂ ﺯﻧﺒــــﻮﺭﻫﺎ ﻧﯿﺶ ﻣﯿﺰﻧﻨــﺪ
ﺑـﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ
ﺩﯾـــﺪﻡ ، ﺷﻨﯿـــﺪﻡ ، ﺭﻓﺘــــﻢ ، ﺁﻣــﺪﻡ
ﻭ ﯾـﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘــــﻢ
ﻧــــﻪ ، ﺁﺩﻣــــــﻬﺎ ﻫﻢ ﻧﯿــــﺶ ﻣﯿﺰﻧﻨـــﺪ
ﻫﺮ ﭼﻘـﺪﺭ ﺻﻤﯿــــــﻤﯽ ﺗﺮ ، ﻋﺰﯾــــﺰﺗﺮ
ﻧﯿﺸﺸـــﺎﻥ ﺳــﻤﯽ ﺗـﺮ.

دلنوشته

نــمـی فـهمـنـت آدمـهــا، نــمـی فـهمـنـت
تـرجـمـه ات مـیـکـنـنـد؛ آن هـم بـه زبان خـودشــان.

اس آدم غمگین

آدمها حتی حوصله ندارند به حرفهای سر زبانی یکدیگر گوش دهند
چه برسد به اینکه بخواهند سطر سطر روح ِ تــو را بخوانند
در واژه نـامـه ی مجـازی.

اسمس عاشقانه

نــه کسی منتظـــر است
نه کسـی چشم بـــه راه
نه خیال گذر از کوچــــه ما دارد مــاه
بیـــن عاشــق شدن و مـــرگ مگــر فــــرقی هست
وقتـــی از عـشـــق نصیبـــی نبـــری غـــــیر از آه ؟
بــه چه دل خوش کنـــــد آن خستـــه پلنگــی که فقــط
حاصلش ” زخـــــم ” شــــد از پنجـــه کشیـدن در ماه ؟

اس عاشقانه بهمن ماه 92

خوبم
باور کنید خوبم!
اشک ها را ریخته ام
غصه ها را خورده ام
نبودن ها را شمرده ام
و این روز ها که میگذرد…خالی ام
خالی ام از
خشم،دلتنگی،نفذت،…و حتی عشق
” خالی ام از احساس ”

اس ام اس بهمن ماه

آنچه که گفتم ، نپذیرفت ! رفت
خاطره هایم همگی، رُفت! رفت
گفت : ندارم به تو حسّی ، برو
گفت برو! گفت برو! گفت! رفت.

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه 92

خـسـه ام دیگر از این فریادها
خسته از بی مهری و بیداد ها
خسته از دلبسگی و یاد ها
خسته از شیرین و از فرهاد ها
خسته ام از این همه دیوانگی
خسته از نادانی و فرزانگی
خسته از این دشمنان خارجی
خسته ام از این همه بیگانگی.

اس ام اس عاشقانه غمگین بهمن ماه

می دانی در دنیا هیچ چیز غیر قابل توضیح تر از این اتفاق نیست که
آنکه من بُزرگش کردم
کوچَکم کرد.

اسمس رمانتیک بهمن ماه

در بادکنکی دمیدم
همه ی آرزوهایم را وُ
پروازش دادم.
حالا
سال هاست
دنبالش می گردم
نخ در دست.

پیامک احساسی بهمن ماه 92

ﺩﺭ ﮐﺎﻓﻪ
ﮐﻨﺞ ﺩﯾﻮﺍﺭ
ﺭﻭ ﺑﻪ ﺭﻭﯼ ﻫﻢ
ﺧﻮﺏ ﺷﺪ ﻗﻬﻮﻩ ﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﺨﻮﺭﺩﯾﻢ
ﺣﺮﻓﻬﺎﯾﻤﺎﻥ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮐﺎﻓﯽ ﺗﻠﺦ ﺑﻮﺩ.