اس ام اس عاشقانه تنهایی

 

ببار ای اشک سیل آسا که یارم بر نمی گردد
در این دنیای تنهایی به ما یاور نمی گردد
هزاران بار جان دادم به عشقش روز و شب اما
دریغا خُلقِ بی مهرش به ما خوشتر نمی گردد.

اس تنهایی جدید

فکر می کردم تنهایی یعنی
من
سکوت
پنجره های خاک گرفته
اتاق خالی از تو
نمیدانستم سنگینی اش بیشتر می شود در ازدحام آدم ها.

پیامک تنهایی

تنها یک حرف مرا آزار میدهد، حتی یک کلمه هم نمیشود
تنها یک حرف مرا هر روز غمگین تر میکند
همان یک “ن” که در ابتدای “بودنت” نشسته است.

اسمس تنهایی

وقتی خدا تقسیم آرزو کرد گفت آرزوها تموم شده، تو بمان با تنهایت و شبهایی که خیس بارانم.

اسمس تنهایی قشنگ

نه راهِ پس دارم
نه پیش
به تنهایی خود آویزانم.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻫﺪﻓﻮﻥ ﺗﻮ ﮔﻮﺵ ﻣﯿﺮﻥ ﺑﺨﻮﺍﺑﻦ
ﺍﯾﻨﺎ ﺭﻭﯾﺎﯾﯽ ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ ﻧﻤﻮﻧﺪﻩ ﮐﻪ ﻗﺒﻞ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻦ
ﺍﯾﻨﺎ ﺗﻨﻬﺎﻥ.

اس ام اس آدم تنها

تنها ک باشی گاهی آرزو می کنی یک نفر اسمت را صدا کند
حتی اشتباهی.

پیام کوتاه عاشقانه تنهایی

تنهایی یعنی آرزوی مرگ کنی تا حتی شده برای تشییع جنازت یه عده دورت جمع بشن.

پیام کوتاه عاشقانه

عجب دنیایی شده
ببین
تا چشم کار میکنه جای تو خالیه.

sms tanhaee

تنهایی یعنی شب ها اونقدر شعر بخونی و رو تختت فکر و خیال کنی تا بالاخره با اشک خوابت ببره و من همیشه اینگونه می خوابم.

اس ام اس جدید تنهایی

باید برای زمستان کتی گـرم بخرم با جیب هایی برای دسـتانم
تن های تنها زود یخ میزنند.

اس ام اس تنهایی عاشقانه

اینجا جایی است که وقتی زانوهایت را از شدت تنهایی بغل گرفته ای به جای همدردی برایت سکه می اندازند
چه عجیب مردمانی.

جملات عاشقانه تنهایی

تــنـهـایـی یـعـنـی
عـاشـقـشـی
ولـی حـق نـداری بـهـش نـزدیـک بـشـی
چـون اون دیـگـه تـنـهـا نـیـسـت.

متن تنهایی

خیلی ها مترسک رو دوست ندارن چون پرنده ها رو می ترسونه
ولی من دوستش دارم چون تنهایی رو درک میکنه.

اسمس عاشقانه تنهایی

تنهایی این نیست که هیچکس اطرافت نباشه
این نیست که با کسی دوست نباشی
این نیست که آدمی گوشه گیر و منزوی باشی
تنهایی یعنی ” هیچکس نمیفهمه حالت بده. ”

دلنوشته تنهایی

تنها باران است که گاهی در اوج تنهایی من، در آن لحظه که هیچکس نیست، با من از تو می گوید ولی درد من این است که دیریست باران نمی بارد.

متن تنهایی احساسی

چرا بودنت جور نمی شود ؟
من ک تمام پازلهای ” تنهاییم ” را درست چیده ام.

دلنوشته عاشقانه تنهایی

خیلی وقت است دستهایم را
با لیوان چاییم گرم میکنم
این اوج تنهاییست.

sms asheghane tanhaee

ظاهرا آرومم
ولی
رسما داغونم.

اس تنهایی عاشقانه

ای کـاش
فردا که از خواب بیدار می شویم زندگی یک رنگ دیگر باشد
همرنگ آرزوهایمان.

پیامک جدید تنهایی

استکان هـای خالی را که نگاه می کنم . . .
گلویم
به خاطر چای هایی که با ” تو ” نخورده ام، چقدر می سوزد.

مسیج عاشقانه تنهایی

خواستم هر چیزی را که بوی تو میداد بسوزانم ولی افسوس جانم آتش گرفته.

جملات کوتاه تنهایی

خدای من
کمی پائین بیا و روی این نیمکت کنارم بنشین
کمی دستم را بگیر
کمی شانه هایم را بفشار
کمی از گریه هایم را تماشا کن
میدانی
عجیب گرفته ام
رهایم کن.

اس ام اس با موضوع تنهایی

اومدی تو سرنوشتم
بی بهونه پا گذاشتی
اما تا قایقی اومد از من و دلم گذشتی
رفتی با قایق عشقت سوی روشنیه فردا
من و دل اما نشستیم چشم ب راهت لب دریا.

اس مس عاشقانه تنهایی

تلخ منم همچون چای سرد که نگاهش کرده باشی ساعات طولانی و ننوشیده باشی
تلخ منم؛ چای یخ که هیچکس ندارد هوسش را.

اس مس تنهایی

خدایا میشه سرمو بزارم رو پاهات، چشمامو ببندم، تو دستتو بکشی رو موهام، من آروم بخوابم، فقط خدا یه چیز بگم تا خوابم نبرده، خیلی خسته ام، بیدارم نکن.

پیام کوتاه تنهایی

کاش من هم کسی را داشتم
که با بستن چشمانم
حس قشنگ نگاهش را احساس میکردم
بوی نفسهایش را میشنیدم
کاش من هم کسی را داشتم
که حتی وقت نبودنم
عاشقم باشد
کاش.

اس تنهایی زیبا

ﺗﻨﻬﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﻋﮑﺎﺱ ﺑﻮﺩ
ﮐﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﭘﻮﻟﺶ ﺭﻭ ﮔﺮﻓﺖ ﺭفت.

تنهایی

شب که میشود، شروع میشوند، ای کاش های من.

متن تنهایی فاز بالا

سکسه ام گرفته بود
گفتم مرا بترسان
دستانم را رها کرد
نفسم بند آمد.

پیام تنهایی

حرفت که می شود با خنده می گویم : یادش بخیر، فراموشش کردم
اما نمی دانند هنوز هم کسی اشتباه تماس می گیرد سست میشوم که نکند تو باشی.

اس ام اس خاطرات تنهایی

نخورده می ، چه داند شراب یعنی چه / ندیده آب چه داند سراب یعنی چه
درست نیست که بدانی چه حالتی دارم / مرا ببین که بدانی خراب یعنی چه.

دلنوشته تنها بودن و تنهایی

من و تو
جمعه و شنبه بودیم
هر چه قدر من به تو نزدیک بودم
تو از من دور بودی.

پیامک تنها ماندن

آری که چه بی رحمانه آمده است که بماند برای همیشه ، غم تو در دل من.

پیامک روزهای تنهایی

خدایا
نذاشتی با عشقمون زندگی کنیم
دمت گرم بذار با زندگیمون عشق کنیم.

دلنوشته های غمگین و تنهایی 

هوا داره سرد میشه و من همش نگران اینم که سرما بخورمو سرفه کنم و کسی نباشه بهم بگه
“عزیزم . . . بازم که مواظب خودت نبودی . . . ”

 متن و نوشته غمگین

وقتی کسی تو زندگیت نباشه
دیگه پنج شنبه و جمعه فقط دوتا روز مزخرف برات میشن که ترجیح میدی فقط بخوابی
شب ها دیگه دوس داری زودتر صبح بشه
دیگه اینکه گوشیت رو جا گذاشتی یا اینکه باطری نداره برات مهم نیست
دیگه حتی سیگار هم لذت نداره
موزیک ها فقط بیشتر داغونت میکنن
دیگه حوصله حرف زدن با کسی رو نداری
تنهایی سختر از چیزیه که فکر میکنی
مخصوصا وقتی احساس کنی تنها کسی که میتونستی باهاش باشی اونی که نمیخواد با تو باشه.

پیامک عاشقانه تلخ

دریا چه دل پاک و نجیبی دارد
چندیست که حالات عجیبی دارد
این موج که سربه صخره ها می کوبد
با من چه شباهت عجیبی دارد.