اس ام اس عاشقانه تنهایی سری چهارم

 

تنها که باشی
هندزفریت که نباشه داغونی
داغون


اس ام اس تنهایی
sms tanhayi



چه رنجی است
زیبایی ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن
و چه زندگی آزار دهنده ای است تنها بودن


اس ام اس تنها بودن
sms tanhayi



تقصیر فاصله نیست
هیچ پروازی مرا به تو 
نمـی رساند 
وقتی 
تو 
در کار گُم کردن خود باشی


اس ام اس و جملات تنهایی
sms tanhayi



داره بارون میباره 
اما چه فایده داره
وقتی تورو ندارم
که بشینی کنارم 
چشامو باز میبندم
به گریه هام میخندم
تو رو صدا میزنم
شاید بیای دیدنم
یه عکس یادگاری که خودتم نداری
شده رفیق شبهام
میگیرمش رو به روم
وقتی که خیلی تنهام


اس ام اس های تنهایی جدید
sms tanhayi



تنهایی یعنی
روز تولدت
همراه اول ۲۴ساعت مکالمه رایگان بهت بده ولی تو ی دقیقشم استفاده نکنی


اس ام اس تنهایی و غم
sms tanhayi



یه سوال دارم
کوه چون تنها بود سنگ شد یا چون سنگ بود تنها شد؟
من که نه کوهم نه سنگ پس چرا تنهام؟


اس ام اس تنهایی سنگین
sms tanhayi



خدایا من اگر بد باشم تو را بنده دیگر بسیار است
تو اگر تنهایم گذاری مرا خدای دیگر کجاست؟
خدایا دلهای تنها رو شاد کن


اس ام اس تنهایی 93
sms tanhayi



از اون روزی که فهمیدی بهت وابسته ام رفتی
میون راه ولم کردی تا دیدی خسته ام رفتی
تورو وقتی گمت کردم که لو دادم غرورم رو
خودم بستم با بی فکری همه راه عبورم رو


اس ام اس تنهایی و غرور
sms tanhayi



بعضى اتفاق هاى خوب
اونقدر دیر مى افتن
که باید رو به آسمون کرد 
و گفت: وقتش گذشت 
مال خودت


اس ام اس در به دری و تنهایی
sms tanhayi



تنهایی یعنی:
فقط تو بمونی و خاطرات خوبش
و یک حس عذاب دهنده که چرا اونی که نباید میشد، شد


اس ام اس خاطرات تنهایی
sms tanhayi



خدایا
گاهی اونقدر دلم میگیره که خودم خودمو بغل میکنم
بس نیست اینهمه تنهایی؟


اس ام اس تنهایی و بغل
sms tanhayi



تنهایی یعنی
من راه میروم و شهر زیر پاهایم تمام میشود و تو هیچ کجا نیستی


اس ام اس تنهایی و بی کسی
sms tanhayi



تنهایی یعنی
گمشده ی هیشکی نباشی


اس ام اس گم شدن و تنهایی
sms tanhayi



کاش عشقی در دلم جان می گرفت
روزهایم رنگ دیگری می گرفت
کاش روزی در دل تنهایی من
خانه ای با نام تو پا می گرفت


اس ام اس عاشقانه تنهایی
sms tanhayi



آدمای خوب
از یاد نمیرن
از دل نمیرن
از ذهن نمیرن
ولی زودتر از اینکه فکرشم بکنی از پیشت میرن


اس مس تنهایی
sms tanhayi



عاشق هم که میشوی مثل زلیخا باش
آنقدر رسوا شو که خدا خود پا در میانی کند


اس ام اس رسوایی و تنهایی
sms tanhayi



حضورت کنارم آنقدر کوتاه است
که تا می آیم بودنت را لمس کنم
رفته ای


اسمس تنهایی
sms tanhayi



اشکهایم را بی صدا
در اوج سکوت میریزم
هق هق برای کسیست که
کسی را برای پاک کردن اشکهایش دارد


اس ام اس تنهایی عاشقانه
sms tanhayi



خدایا سهم من این بود؟
دلم دست او گیر است و خودم از دست او دلگیر
عجب دنیای بی رحمی ست
دلم گیر است و خودم دلگیر


اس تنهایی جدید
sms tanhayi



بنازم ناز تو، ای نازنینم
که نازت کرد خاکستر نشینم
به یادت سر به بستر می گذارم
که شاید خواب چشمانت ببینم


اس ام اس تنهایی توپ
sms tanhayi



برای روزهای خوبت دعا میکنم
روزهای خوب تو 
ربط عجیبی دارد 
به خوب شدن حال من


اس ام اس تنهایی گریه دار
sms tanhayi



اگـر بیـایی
ایـن خـون دل خـوردن ها را
تـلافی نمـیکنم
آنقـدر عـاشقت میکنـم
کـه دیـگر نتـوانی
هـرگز بروی


اس ام اس تنهایی خون دل
sms tanhayi



گاهی اوقات
حسرت تکرار یک لحظه
دیوانه کننده ترین حس دنیاست


اس ام اس احساسی و تنهایی
sms tanhayi



بسترم صدف خالی یک تنهایی است
و تو چون مروارید
گردن آویز کسان دگری
"ابتهاج"


اس ام اس تنهایی ابتهاج
sms tanhayi



یادتان باشد
دلتنگ شدن
جزىی از فرایند فراموشی است
مگذارید دلتنگی
شما را به آغوش کسی بازگرداند
که می دانید با او آینده ای ندارید


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms tanhayi



تو دفترم خاطراتم نوشتم عشق زیباست
استاد دفتر رو دید و گفت:
این رویاست
گفتم استاد تو از عشق چه میدانی؟
گفت درعالم عشق عاشق همیشه تنهاست


دسته بندی : اس ام اس تنهایی

 

منبع : اس ام اس جار