اس ام اس عاشقانه

 

مهم نیست چقدر طول بکشد ، مهم این است که عشق واقعی همیشه ارزش انتظار را دارد.

اسمس باحال جدید

با فنجانی قهوه هم میتوان مست شد اگر کسی که باید باشد باشد.

اس ام اس

مرا حبس کن در آغوشت ؛ من برای حصار بازوان تو مجرم ترین زندانی ام.

اس ام اس احساسی

ﮐﺎﺵ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﻌﻀﯽ ﺁﺩﻣﺎﺭﻭ ﻣﯿﺸﺪ ﺑﻮﺳﯿﺪ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺳﻤﺘﻮ ﺻﺪﺍ ﻣﯽ ﺯﻧﻦ.

اس ام اس عاشقانه

گونه هایت را برای دست هایم می خواهم
پیشانی ات را برای لب هایم
خودت را برای زندگی ام
می بینی ؟
برای خودم هیچ نمی خواهم ؟!

اس ام اس غمگین

عشق یعنی آنجا که دهانها جسارت گفتن ندارند قلب ها می زنند زیر آواز.

اس ام اس مخصوص آدم عاشق

تسبیحی بافته ام
نه از سنگ
نه از چوب
نه از مروارید
بلور اشکهایم را به نخ کشیده ام تا برای شادمانیت دعا کنم.

اس عاشقانه

اتفاقِ عشق بینِ من و توست ، نگران نباش ! هیچ اتفاقی اتفاقی نیست ...

اسمس عاشقانه

گفتم برایت میمیرم
تو خندیدی ولی من ، از همان روز تاکنون دیگر برای خودم زندگی نکردم ...

اس عاشقانه جدید

وقتی سردم میشود کافیست حریر نازک خیالت را دور تا دور خودم بپیچم ؛ تا ابد گرم گرمم ...

جملات عاشقانه

من از چشمان “تو” چیزی نمی خواهم به جز گاهی نگاهی ...

حرف های عاشقانه احساسی

پیش از تو همه را با معیارهایم می سنجیدم ،
بعد از تو همه را با تو می سنجم حتی معیارهایم را ...

دل نوشته های شاعرانه

ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﺪﻭﻧﯽ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺍﻣﺎ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺗﺮﮐﺶ ﮐﻨﯽ.

متن عاشقانه رمانتیک

تو برایم چون منشوری ، در سفیدی خیالم بیا و خیالم را تجزیه کن ؛ رنگین کمان نگاهت خواهم شد.

پیامک عاشقانه

چه با قاطعیت حکم میدهی که “حواست رو جمع کن” و من میمانم که چطور جمعش کنم وقتی تمامش پیش توست ...

اسمس عاشقانه جدید

دلم میخواد فریاد بزنم بگم : من مترسک خاطرات تو نیستم ، درست مثل دیوانه ای که اصرار دارد بگوید : من دیوانه نیستم.

پیام کوتاه عاشقانه

آغوش گرمم باش ؛ بگذار فراموش کنم لحظه هایی را که در سرمای بی کسی لرزیدم.

متن عاشقانه

بی خیالت که میشوم ، در کوچه های علی چپ دنبال دلم می گردم.

اس مس جدید عاشقانه

گرمایی بوده ام همیشه اما بین خودمان بماند ، سرمایی میشوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد.

پیامک عاشقانه توپ

خواستم هرچه را که بوی تو میداد بسوزانم ؛ جانم آتش گرفت.

اسمس رمانتیک

می ترسم کسی نه خودت را ، که دوست داشتنت را از من بگیرد.

پیامک احساسی

عشق مثل پرواز است ، بالا رفتنش جسارت می خواهد ، بالا ماندنش لیاقت.

sms asheghane

قندان خانه را پُر کردم از حرفهایت
تو که می دانی من چای را تلخ دوست ندارم
هوس فنجانی دیگر کرده ام ؛ کمی بیشتر بمان ...

پیام عاشقانه

در خواب هم راحتم نمی گذاری ، بی خبر می آیی ، صدایم می کنی تا چشم باز میکنم ، باز نیستی.

اس مس جدید

دستم را بگیر و مرا به دور دست هایی ببر که در دسترس هیچ دستی نباشم ...

اس باحال

من و تو یه عکس ۲ نفره به این دنیا بدهکاریم ...