اس ام اس عاشقانه

 

تمام خنده هایم را نذر کرده ام
تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا
عطر دستهایت ، دلتنگی ام را به باد می سپارد ...

اس ام اس احساسی

 شاد باش
نه یک روز بلکه هزاران سال و
بگذار آواز شاد بودنت
چنان در شهر بپیچد که رو سیاه شوند
آنان که بر سر غمگین کردنت شرط بسته اند ...

اس ام اس عاشقانه

 بسیار تماشایی و آراسته ای
از رونق ماه آسمان کاسته ای
انگار نه انگار که ما را دیدی
 از روی کدام دنده بر خاسته ای ؟

پیامک عاشقانه

 کاش ...
کاش آدم ها بدون تجربه میفهمیدند
دلبستن به کلاغی که دل داره ...
بهتراز دل باختن به طاوسی است که فقط ظاهر داره.

اسمس عاشقانه

من یاد خوش دوست به دنیا ندهم
 لبخند خوشش به حور رعنا ندهم
 گر یاد کند مرا هرازگاهی چند
 گرد رخ وی به چشم بینا ندهم.

اسمس جدید عاشقانه

شمع و پروانه و بلبل همه جمع اند ، بی رحم ، بیا رحم به تنهایی من کن.

اس ام اس عاشقانه فاز بالا

 دوست داشتن یعنی
حتی وقتی مثل سگ و گربه به جون هم افتادیم.
شب پیام بده: آشتی نکردیما ولی من بدون تو خوابم نمی بره ...

اس عاشقانه

رشته ی محبت را باید به ضریح دلی بست که خیال کوچ کردن نداشته باشد ...

اس ام اس عاشقانه جدید

 عاشق اونیم که:
می تونه منو بخندونه
وقتی
نمی خوام
حتی
لبخند بزنم.

اس ام اس

 بوی گندم مال من
هر چی که دارم مال تو
یه وجب خاک مال من
هر چی می کارم مال تو ...

اسمس عاشقانه جدید

 بیا با هم بشماریم فاصله ها را
تا بدانی
دلتنگی جاری ست
از دست های تو
تا
دست های من.

اس باحال عاشقانه

 اگر میدانستند با تو در رویاهایم
تا کجا رفته ام ...
سنگسارم میکردند.

sms asheghane

 دیروز دست هایش میان دست هایم بود
امروز عکسش
و فردا سیگار ...