اس ام اس عاشقانه

 

تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود
از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است
عاشقانه دوستت دارم ...

اسمس عاشقانه

به دل میگم شب یا سحر یادش نکن
دلم میگه دیونشم تو هم فراموشش نکن.

اس ام اس احساسی

گاهی دلم میخواهد مرد باشم تنهایی ام را به خیابان بیاورم سیگاری دود کنم و نگران نگاه های مردم نباشم.

اس ام اس عاشقانه

به بعضیا باید گفت :
تو رو پاهـات نمی تونی وایستی
چه برسه به حرفات

اس ام اس

اینبار تو بگو دوستت دارم
آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید.

اسمس عاشقانه

شاید آن روز که رفتم یاد تنهایی کنی
من همان تنهاییم
یادت نره یادم کنی.

اسمس جدید عاشقانه

خیلی سخته آدم روی پاهای خودش وایسه وقتی دارن زیر پاهاشو خالی میکنن.

اس عاشقانه

 همیشه که نه
گاهی آدمی
دلش برای فاصله‌ها هم تنگ می‌شود
فاصله‌ی چشم‌ها تا لب
فاصله‌ی خنده تا خنده‌ای دیگر
و هر فاصله‌ای که شبیه ِ دلتنگی ست
حس ِ نیست شدن چیزی را می‌دهد که هنوز هست.

اس ام اس عاشقانه غمگین

 درود بر آدمهایی که :
وقتی میفهمن ...
چقدر دوسشون داری ...
بازم آدم میمونن ...

پیام کوتاه عاشقانه

 شب خوابیدی تو تختت ، هی قلت می خوری ...
بعد گوشیتو بر می داری می نویسی خوابم نمی بره ...
سرد می شی ،  بغض می کنی ...
می بینی هیچکس و نداری که اینو واسش بفرستی ...
تنهایی سخته.

اس مس جدید عاشقانه

  سرد بودنم را بگذار به حساب ...
گرم بودنت با دیگران ...

پیامک عاشقانه توپ

 گفتم : دوستت دارم
گفت : نداشته باش
حالا ندارم
دنیایت قشنگتر شد ؟

پیامک احساسی

من یک زنم. هرچقدر هم که ادای محکم بودن را در بیاورم ، هرچقدر هم که ادای مستقل بودن، اینکه " ممنون " خودم از پسش برمیایم. باز هم ته تهش به آن سینه پهن مردانه ات نیاز دارم.

اسمس رمانتیک

یه وقتایی میرسه که جواب همه نگرانیتو دلتنگیات میشه یه جمله که میکوبن تو صورتت ...
" بهم گیر نده، حوصله ندارم "

جملات عاشقانه

در فراغ دوریت آهنگ قلبم در غم است ،
بی صدا می خندم اما روزگارم در هم است.

متن عاشقانه

وقتی میشکنم خوب تماشا کن
شاید روزی به دنبال تکه هایم بگردی.

اس عاشقانه داغ

عشق های امروزی بی نام قابل انتقال به غیر
و معاف از احساس میباشند ...