اس ام اس عاشقانه

 

برایت مینویسم دوستت دارم
میدانم که نمیدانی ولی میدانم که میخوانی، آرزویم این است که نخوانده بدانی.

اس ام اس

من که قرار نبود بگویم :
" دوستت دارم "
امان از این چشم ها
این چشم های دهن لق ِ بی آبرو.

اس ام اس Love

مساحت خلوتـــم را
پر کن
فرقی نمی کند
عمـودی یا افقـی
همین ضلعی
از چهار دیواری ام باشی
کافی ست ...

اس ام اس احساسی

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست ، مرا شاد میکند
لبخند را به دنیایم هدیه میکند حتی این روزها گاهی پرواز میکنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم.

اس ام اس دوست داشتن

هدفم را نشانه گرفته ام 
قلـ[♥]ـب تـو 
بدون هدف دوستت دارم ...

اس ام اس رمانتیک

با تمام احترامی که برای " شما " قائلم اما " تو " را دوست دارم.

اس ام اس عاشقانه

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا
بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی
خـالی از هـر تشبیه و استعـاره و ایهـام
تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :
دوستت دارم خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا.

اس ام اس عاشقانه جدید

می ترسم کسی نه خودت را
که دوست داشتنت را از من بگیرد.

اس ام اس عاشقانه غمگین

دوستت داشتم
دوستت دارم
و دوستت خواهم داشت
از آن دوستت دارم ها
که کسی نمی داند
که کسی نمی تواند
که کسی بلد نیست.

اس ام اس عاشقانه فاز بالا

چیزی در کلامم نیست
جز دوستت دارم هایی که واژه نیستند
مثل دم در پی بازدم حیاتم را رقم می زنند.

اس ام اس های جدید عاشقانه

توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم ولی توی دلم یک جمله بیشتر نیست : " دوستت دارم "

اس عاشقانه

کاش فاصله ها اجازه میدادند وقتى قلب ها به یاد هم میتپند ، کنار هم باشند.

اس عاشقانه جدید

باید تو را ببینم
حال چشم هایم خوب نیست
هر شب
خودشان را خیس میکنند
بس که
کابوس نبودنت را می بینند.

اسمس باحال جدید

اگه نهایت دوست داشتن در قطره ی باران است
من دریا را تقدیمت میکنم.

اسمس جدید عاشقانه

همه احساسم تویی
و نیستی
کسی بیاید
به ضربان قلبم
پایان دهد.

اسمس عاشقانه

روزی چند بار دوستت دارم
یکبار وقتی که هوا بَرَم می دارد ، قدم می زنیم
وقتی که خوابم می آید ، تو می آیی
یکبار وقتی که باران ناز می کند ، دلِ ناودان می شکند و می بارد
وقتی که شب شروع می شود ، تمام می شود
یک بار دیگر هم دوستت دارم
باقیِ روز را
هنوز را.

پیام عاشقانه

شادی هایم را به تو هدیه می کنم
 اندک بودنش را بر من خورده مگیر
 این تمام سهم شادی هایم از روزگار است.

پیام کوتاه عاشقانه

مـــوهـــایـــم که یـکدسـت
هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد
بـــــاز هــــم بـــــا عـشق می نویـسم :
دوستـــت دارم ...

پیامک جدید عاشقانه

میان همهمه ی برگ های خشک پاییزی
فقط ما مانده ایم که هنوز از بهار لبریزیم
روزهای پاییزیت قشنگ ...

پیامک عاشقانه

میدونی فرق تو با پروانه چیه ؟
 پروانه از قشنگی اسیر میشه ولی تو با قشنگیت اسیر میکنی.

پیامک های احساسی

اسراف میکنم در دوست داشتنت
خدا
اسراف کنندگان ِ عاشق را دوست دارد.

جملات عاشقانه

قلبمو هدیه می دم بهت مواظبش باش نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی.

دلنوشته عاشقانه

گفــتنِ " دوستــــت دارم " نظر لــــطــــــفـــم نبود
نظرِ دِلـــــــم بود.

اس مس جدید عاشقانه

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش
من که شب بودم و شب هستم شب خواهم ماند
 به امیدی که تو فانوس شبهایم باشی.

اس باحال عاشقانه

هرگز هیچ حسرتی در دنیا این چنین یک جا جمع نمی شد که در این ۴ کلمه جمع شده : او مرا دوست ندارد.

sms asheghane

وقتی کسی رو دوست داری
این یه چیـزه
وقتی کسی تو رو دوست داره
این یه چیـز دیگس
اما
وقتی کسی رو دوست داری ، که تو رو دوست داره
این یعنی همه چیــز ♥

پیامک عاشقانه توپ

زندگی یک بازیه درد آور است
 زندگی یک اول بی آخر است
 زندگی کردیم و اما باختیم
لمس باید کرد این اندوه را
 بر کمر باید کشید این کوه را
 زندگی را با همین غم ها خوش است.

پیامک های عاشقانه

آن سوی دلتنگی ها همیشه خدایست که داشتن آن جبران همه نداشتن هاست.