اس ام اس عاشقانه

 

نوشتم حرف دل تا تو بخوانی / که چون دورم ز تو ، دردم بدانی
به غیر از تو کسی را من ندارم ، تو را تا بی نهایت دوست دارم.

اس ام اس عاشقانه

روز را خورشید میسازد و روزگار را ما
ما را قلب زنده نگه میدارد و قلب را عشق
پس زندگی را عاشقانه بساز.

اس ام اس غمگین

گل فرستادی مرا ای بهتر از گل روی تو
من چه دارم تا به جای گل فرستم سوی تو ؟

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

رسم این شهر عجیب است ، بیا برگردیم / قصد این قوم فریب است ، بیا برگردیم
آن که یک روز دل به نگاهش دادیم / خنده اش سرد و غریب است ، بیا برگردیم
عشق ، بازیچه شهر است ولی در ده ما / دختر عشق ، نجیب است ، بیا برگردیم

اس ام اس

قلکمو میشکنم با نصف پولش نازتو میخرم ، با نصف دیگش مداد رنگی تا نازتو بکشم

پیامک عشقی

همیشه فکـر میکـردی فـاصلـه ی میـان من و تـو از شنبـه است تـا جمعه
بی آنکـه بدانی از جمعه تـا شنبـه فقط یک روز فـاصلـه است.

پیامک جدید عاشقانه

خسته ام از لبخند اجباری خسته ام از حرفای تکراری
خسته ام از خواب فراموشی ، زندگی با وهم بیداری

اسمس عاشقانه جدید

هنوز هم دستانم دستانت را ، چشمانم چشمانت را و لبانم لبانت را نشانه می رود
چه زیباست انتظار آغوشت را کشیدن ، حتی زیباتر از گذشته.

اس عاشقانه

دوست همه باش و معشوق یکی / مهرت را به همه هدیه کن و عشقت را به یکی.

اسمس عاشقانه

اگر صد بار دلم را بشکند دوست ، دل شکسته من خانه اوست.