اس ام اس عاشقانه

 

مبادا مثل برگی زرد باشیم
رفیق مردم بی درد باشیم
مزن بر عاشقان از پشت خنجر
بیا ای دل همیشه مرد باشیم.

اس ام اس احساسی

قسمت این بود که من با تو معاصر باشم
تا در این قصه ی پر حادثه حاضر باشم
تو پری باشی و تا آن سوی دریا بروی
من به سودای تو یک مرغ مهاجر باشم.

اس ام اس های عاشقانه جدید

شب در خم گیسوی تو عابر می شد
با هر نفست بهار ظاهر می شد
ای فلسفه ی شگفت، افلاطون هم
با دیدن چشمان تو عاشق می شد.

پیامک عاشقانه

ﮔﺎﻩ ﻣﯿﺘﻮﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﺩﺭﺁﻏﻮﺵ ﮔﺮﻓﺖ
ﻓﻘﻂ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ
ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ
ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﺷﺪ.

سایت عاشقانه

ﻣﮕﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻋـﻤﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ
ﮐﻪ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﯼ ﻫﻢ
ﻧباﺷﯿﻢ.

عاشقانه

ریشه نداره
دوام داره
رویای تو.

متن های جدید عاشقانه

میگویند دنیا زندانی بیش نیست
کاش حبسِ اَبَد ببُرند برایمان و تو هم سلولیِ من باشی.

اس ام اس رمانتیک

من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم :
یکی بود
هنوزم هست
خدایا همیشه باشد.

استاتوس های جدید عاشقانه

هنوز هست
عشق واقعی را میگویم
خیانت هست، دروغ هست، بازی با دل هم هست، درست
ولی یه جایی گوشه ی پاک دله بعضیا
به دور از گناه ها و بدی ها
هنوز هم هست عشق واقعی.

جدیدترین اس ام اس عاشقانه

مرخصی ندارد
حتی وقت استراحت ندارد
حقوق و مزایا ندارد
بیمه ندارد
ترفیع و پست و مقام ندارد
استعفا یا اخراج شدن ندارد
بازنشستگی و از کار افتادگی هم ندارد
با این حال دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست
عاشق تو بودن.

اس ام اس عاشقانه

دلم که گرفته باشد با صدای دستفروش دوره گرد هم گریه میکنم
چه برسد به مرور خاطرات با هم بودنمان.

اس ام اس

پیر می شود آدم وقتی عزیزش را صدا می کند
و عزیزم نمی شنود.

متن های عاشقانه

کوه کندن فرهاد نه کاریست شگفت
شور شیرین به سر هرکه فتد کوه کن است.

sms asheghane

من چی بخونم که تو رو به خوبیه خودت بگم ؟
چه بخونم که خوبیات حتی نشه یه ذره کم ؟
هیچکی برام تو نمیشه، تو دنیا تو یه دونه ای
بزار تا دنیا بدونن تو عشق این دیوونه ای.

sms

رفت در ظلمت غم آن شب و شب های دگر
هم نه گرفتی دگر از عاشق آزرده خبر
هم نکنی دیگر از آن کوچه گذر هم
بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم ؟

دلنوشته

امشب دلم گرفته
یک بغض تلخی تو گلومه که راه نفسم رو بسته
حس غریبی دارم
حس دلتنگی لحظه غروب.

جملات عاشقانه

حالم خوب است
فقط دلم کمی نه
زیاد بهانه ات را می گیرد.

اس ام اس عاشقانه روز

مرا نبوسید و رفت
ولی این رژ لب روی گونه ام
اثر کدامین لب است ؟
تازه فهمیدم
باز هم خوابش را دیدم
داغیه بوسه اش را در خواب حس کردم.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

تکیه نکن بر عصای تنهایی ات
شانه هایم را خدا برای تو آفریده.

اس ام اس عشقولانه

عشق یعنی
وقتی حتی از دستش ناراحتی هم هواشو داشته باشی.

اس

هیـــچ وقـــت
لبهـــای یـــه دختـــر رو لمـــس نکـــن
اگـــه عاشقـــش نیستـــی‌
چـــون
بـــا لمـــس لبهـــاش
نـــه فقـــط “لبهـــاش”
بلـــکه “قلبـــش” رو هـــم
لمـــس میکنـــی.‌

اسمس عاشقانه

خدایا
دستانی را در دستانم قرار بده
که پاهایش با دیگری پیش نرود.

اس مس

گذشته ات پاک است یا ناپاک
برایم مهم نیست
من چشمانم را به روی گذشته ات بستم
حال پاکترین معشوقه روی زمین باش.

اس عاشقانه

تقـصـیـر ِ خودم بـود
که عاشقـت شدم
وگرنه
هـیچ آدم ِ عاقـلی
دل به فرشته نمـی بندد.

اس ام اس های بامزه عاشقانه

مردونه حـــــرف بزن ، مــــ♥ـــــردونه بخنـــــد ، مردونه گریـــــه کن
مـــــردونه عشـــ♥ـــق بورز ، مردونه ببـــــــخش
مرد بـــــاش و هیچ وقت نامـــ♥ــردی نکن
مخصوصـــــا در حق کســـــی که باورت کـــ♥ـــرده
و بهـــــت تکیـــــه کرده.

اس ام اس عاشقانه غمگین

اگه عاشقی
سعی کن به عشقت برسی
اگه عاشق نیستی پس سعی نکن
که هیچوقت طعمش رو بچشی
چون تلخ ترین شیرینیه روزگاره.

اس مس غمگین

تَـ ـنـ ـهـ ـآیـــی
حَقـ ـــه کَـ ـسـ ـی اَسـ ــتـــ
کـ ـه خـ ـیــــآنَـ ـت مـ ـیــــکـ ُُــنَد
اَمـ ـــآ
نَـ ـصیـــبـــ کَســـی مـــیـ ـشَـــوَد
کـ ــه وَفـ ــــآدآراَسـ ــتـــــ.

اس مس عاشقانه

دور شدم از تو دلم شور زد
ساز دلم نغمه ی ناجور زد
آه از آن چشم که با یک نظر
بال و پرم را گره کور زد.

پیامک جدید

حرف هایم را تعبیر می کنی، سکوتم را تفسیر
دیروزم را فراموش، فردایم را پیشگویی
به نبودنم مشکوکی، در بودنم مردد
از هیچ گلایه می سازی، از همه چیز بهانه
من کجای این نمایشم ؟

مسیج عاشقانه

هر کس که از راهی رسید
بی دریغ
تکه ای از قلب ما
کند و برید.

پیام کوتاه عاشقانه

این بار من یک بارگی در عاشقی پیچیده ام
این بار من یک بارگی از عافیت بُبریده ام
در دیده ی من اندر آ، وز چشم من بنگر مرا
زیرا برون از دیده ها منزلگهی بگزیده ام.

تلخ نوشته

باید ببینمت
چرا که روی نوار قلبی ام
پیوسته نام تو بود
و پزشک نیز بر آخرین نسخه ام
تو را تجویز کرده است.

متن عاشقانه کوتاه

هنوز هم دلم تنگ می شود
برای محض حرف زدنت
و برای تکیه کلام هایت
که نمی دانستی
فقط کلام تو نبود
من هم به آنها تکیه داده بودم.

جملات احساسی

اولم خنده ز بی‌ دردی بود
آخرم گریه ز بی‌ درمانی.

اس ام اس جدید

در سایه دلشکستگی پیر شدم
غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم
تا آمدم آشنای قلبت باشم
گفتی که من از غریبه ها سیر شدم.

جدیدترین اس ام اس ها

قلبم را عصب کشی کرده ام
دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد
و نه از گرمی آغوشی می تپد.

عاشقانه ها

خونه اجاره ای داری برای یه آدم تنها ؟
قلبشو رو پیش میده جونشم ماه به ماه.

درددل عاشقانه

خدایا
کسی را که قسمت کس دیگریست
سر راهمان قرار نده
تا شب های دلتنگیش برای ما باشد
و روزهای خوشش برای دیگری.

وبلاگ عاشقانه

دلم برای کسی تنگ است که گمان می کردم
می آید، می ماند و به تنهائیم پایان می دهد
آمد، رفت، و به زندگی ام پایان داد.

پیامک بامزه عاشقانه

از حساب و کتاب بازار عشق هیچ گاه سر در نیاوردم
و هنوز نمی دانم چگونه می شود
هر بار که تو بی دلیل ترکم می کنی من بدهکارت می شوم ؟

اس ام اس رمانتیک دی 92

آب و هوای دلم آنقدر بارانیست
که رخت های دلتنگی ام را
مجالی برای خشک شدن نیست
اینگونه است که دلم برایت همیشه تنگ است.

اس ام اس عاشقانه دی ماه 92

من و باران، من و دریا، من و تو
من و شب‌بو، من و فردا، من و تو
دوباره عاشقی را می‌سراییم
من و مجنون، من و لیلا، من و تو.

اس ام اس احساسی و عاشقانه جدید

به بند دلت نیاویز رخت خاطره ام را
گرد باد های فراموشی حرمت نمی شناسند.

اسمس باحال

بجز دستت ندارم یار دیگر
بجز آیینه بازی کار دیگر
چو بستی چشم را آیینه بشکست
نگاهم کن فقط یک بار دیگر.

استاتوس عاشقانه

خنده های تو
آرزوهای من اند
بخند
تا برآورده شوند.

دلنوشته کوتاه

نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت
باز آواره ی تنهایم کنی بندازی در چاهت.

متن رمانتیک

اگر چه عاشقی پر شور بودیم
به خود نزدیک و از هم دور بودیم
شب و روز از جدایی می‌سرودیم
من و تو وصله‌ای ناجور بودیم.

اس احساسی

گفتم به گل زرد چرا رنگ منی
افسرده و دلتنگ چرا مثل منی
من عاشق اویم که رنگم شده زرد
تو عاشق کیستی که هم رنگ منی.

احساس عاشقانه

بگو دردی زپشت درد خیزد
هزاران دشنه باجانم ستیزد
بگو فتوا دهد عالم به قتلم
مگر عشق از وجودم می گریزد ؟

مطالب عاشقانه

هزاران کلمه در جای خالی ات ریختم اما
جای خالی تو پر نشد
از جنس بی نهایتی.

اس ام اس عاشقانه جدید

به خانه‌ام بیا
اندکی از قلبم مانده
ما که با هم این حرف‌ها را نداریم
آتشش بزن تو به گرمای قلب من عادت کرده‌ای.

پیام عاشقانه

فاصله را بگو به خود نبالد
خاطره ی بودن با تو تمام فاصله ها را می شکند.

جمله عاشقانه

نبودنت
حجم بیشتری از قلبم را
نسبت به بودنت تسخیر کرده.