اس ام اس عاشقانه

 

من که پشت پا زدم به هرچه هست و نیست / تا که کام او ز عشق خود روا کنم
خود را نمیبخشم ، اگر که زین پس به عاشقان وفا کنم.

اس ام اس عاشقانه ۹۲

دیدی ای دل که غم عشق دگر باره چه کرد ؟
چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد.

اس ام اس عاشقان

آخرین حرف دلم : عشق هرگز نمیمیرد مگر اینکه عشاق بی وفا باشند.

اس ام اس عاشقانه غمگین

من خوشم به خلوت تنهایی ام
تو بخند به امروز
من میخندم به فرداهایت.

اس ام اس عاشقانه سنگین

دعای باران چرا؟ دعای عشق بخوان
این روزها دلها تشنه ترند تا زمین
خدایا کمی عشق ببار.

اس ام اس عاشقانه خفن

آسمون وقف نگاهت گل من
مانده ام چشم به راهت گل من
هر کجا هستی و باشی گویم
که خدا پشت و پناهت گل من.

اس ام اس عاشقانه زیبا

دلا دیشب چه می کردی تو در کوی حبیب من؟
الهی خون شوی ای دل تو هم گشتی رقیب من.

اس ام اس عاشقانه جدید

ای نگاهت پلی از مخمل و از ابریشم، روزگاریست که تنها به تو می اندیشم.

اس ام اس عاشقانه

من آن ابرم که می خواهد ببارد، دل تنگم هوای گریه دارد، دل تنگم غریب این در و دشت، نمی داند کجا سر می گذارد.

اس ام اس

میگن قدیما محبت، معرفت، رفاقت و عبادت بین همه معنی داشت؟ قدیمی میخوامت.

اسمس جدید

مسافرترین آدم دنیا هم
دست خطی می خواهد که بنویسدبرایش
" زود برگرد "
طاقت دوری ات را ندارم.

اس مس عاشقانه

نیستی همنفسم سهم دلم بی کسیه
تنهایی پر از غم و حسرت و دلواپسیه
بی تو این زنده بودن زندگی محسوب نمیشه
زخم رو قلب شکسته ام تا ابد خوب نمیشه.

عاشقانه

تو تنها دعای قشنگ منی خدا می شود مستجابت کند
مبادا کسی ازخدا بی خبر برای خودش انتخابت کند.

دلنوشته عاشقانه

ای مسافر غریبه چرا قلبمو شکستی
رفتی و تنهام گذاشتی دل به ناباوری بستی
حالا من تنها نشستم با نوای بی نوایی
چه غریبم بی تو اینجا ای غریبه بی وفایی.

اس ام اس جدید

دلم گرفته خدایا تو دل گشایی کن
من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن
به بوی دلکش زلفت که این گره بگشای
دل گرفته ما بین و دلگشایی کن.

پیامک عاشقانه داغ

ﻫـﺰار ﺗﺎ وﻋﺪه دادی ﻧﻴﻮﻣﺪی ﻣﺎ رو ﻛﺎﺷﺘﻲ
‫اﻳﻦ دل ﻣـﻬﺮﺑﻮﻧﻮ ﭼـﺸﻢ اﻧـﺘـﻈـﺎر ﮔﺬاﺷﺘﻲ
‫ﺑـﺮای ﺑـﻲوﻓـﺎﻳـﻲ ﻫـﺰار ﺑـﻬـﻮﻧﻪ داری
‫ﻫﺰار و ﻳﻚ ﺷﻜﺎﻳﺖ از اﻳﻦ زﻣﻮﻧﻪ داری.

عاشقانه ترین اس ام اس ها

سلام ای بی وفای بی مرووت / سلام ای ساز گیتار محبت
سلام کردم نگی تو بی وفائی / وگرنه ما که عاشقیم بی مرووت.