اس ام اس عاشقانه

 

چترم رو زود می بندم زیر بارون میشینم
 دلم میخاد عزیزم بازم تورو ببینم
ستاره ى قشنگم چرا نمى درخشى?
تو این شبهاى تارم نورى به من ببخشى.

پیامک عاشقانه

نگاهـم کرد
آرام و بی صدا
نگاهی پر زخواهش
نگاهی خـیس و غـمبار
ولی افسوس
نگاهش بـرای ماندنم نبــود
التماسی بود برای رفــــتنم.

اس ام اس عاشقانه 92

چـه آرامـش دلـچـسـپـی تـمـاشـای تـو بـم مـیـده
تـو ایـده آل تـریـن خـوابـی کـه بـیـداریـه مـن دیـده
نـه , نـمـیـذارم کـه فـردا یـه لـحـظـه از تـو خـالـی شـه
تـو بـدم بـشـی مـعـنـای بـدی واسـم عـوض مـیـشـه.

اس ام اس های عاشقانه

ساده میگویم دوستت دارم
دلیل پیچیده میخواهی
ساده میگویم نرو
بهانه های سخت میاوری
ساده میگویم چرا
باترش رویی شانه بالا می اندازی
ببخش که تو سادگی ام را دوست نداری
و من نمیخواهم مثل تو پیچیده شوم.

اس ام اس فلسفی عاشقانه

از دردهای کوچک است که آدم ها می نالند
ضربه اگر سهمگین باشد
درد اگر بزرگ باشد
آدم خودش لال می شود
" فروغ فرحزاد "

اس عاشقانه

هـی تو مخاطـب خاص
آرومـم وقتی کـه پیش تو و زیبـاییت می شینم
باور کن دنیا رو من بـا چشمای تـو می بینم
جوری به تـو دل می بــندم که نـتونم برگردم
ღ تـو رو با قــــلبم پیدا کردم ღ

اس ام اس

عشق
چه به ناگهان بیاید،چه به آهستگی
فرقی نمی کند
تو را به تمامی در بر خواهد گرفت
مثل خیس شدن:
چه در باران باشد، چه در مه.

اس ام اس عاشقانه

پلک هایم را به امید دیدن تو می بندم
" در ماورای خیال "
جایی که هیچ کس، هیچ کس نتواند تو را از من بگیرد.

اس مس جدید عاشقانه

از دست دادمت، به راحتی یک نفس، به آسانی یک پلک ...
سخت ست؛ ولی انگار باید بگویم خداحافظ ای تمام آن چه دارای ام بودی در این روزگار سخت، خداحافظ. برایت زیباترین روزها و بی دغدغه ترین لحظات را آرزومندم. امیدوارم لیاقتت را داشته باشد آن که اکنون دستان گرم تو را در دست دارد. خداحافظ ای خاطره ی ماندگار و سنگی در ذهن مشوش و یخی من. دلم نمی آید تمام کنم، ولی مگر می شود تا آخر دنیا نوشت و گفت، وقتی خوانده نمی شوی و شنیده نمی گردی
خدا حافظ تمام خاطره های قشنگ روزهای ساده گی ...

اس ام اس عاشقانه غمگین

باور کن کار من نیست
کار دل است
دلم جایی میان نفسهایت گیر کرده است.

اسمس عاشقانه

نمیدانم که را دیدم که از خود میرود هوشم
عجل آهسته میگوید "مبارک باد" در گوشم.

اسمس رمانتیک

من تو را دوست داشتم تو اما
بگذار حفظ شود آبروی دل در سه نقطه ها ...

پیامک احساسی

کـــاش مــی شـد " فــقــط " تــو را داشـتــه بـاشــم
خــدا هـی بـپــرسـد : خــب ، دیـگــر چــه ؟
مــن بـگــویــم : هـیــچ ، هـمـیــن کـافـیـســـت.

جملات عاشقانه

ابراهیم نیستم اما غرورمو قربانی کسی کردم که ارزش گوسفند هم نداشت.

متن عاشقانه

آخــر عـاشـقانـه هـای دنـیـاسـت
کـه مــن زل زده بـاشـم بـه چـشـمـای تـو و بـه خـواب رفـتـه بـاشــم.

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

عاشق بودن به گفتن جمله "دوست دارم" به عشقت نیست
عاشق بودن به وفادار بودن به عشقته.

دانلود اس ام اس عاشقانه

تو یاد آور سوره ی " توبه " ای برای من
بی بسم الله آمدی و به توبه کردنم انداختی.

اسمس عاشقانه جدید

اگه یه وقتایی زندگی قشنگ نیست یادت باشه خودت و دلت از همه چیز قشنگ تری.

اس ام اس جدید فاز بالا

من که می دانم به دنیا اعتباری نیست
بین مرگ و زندگی قول و قراری نیست
من که می دانم عجل ناخواسته می آید و فراری نیست
پس چرا یادت نباشم.

پیامک های عاشقانه

چطور می تونی
چطور می تونی لبخند بزنی ...؟
بدون من
چطور می تونی خوب باشی ...؟
بدون من
چطور می تونی آرزو کنی ...؟
بدون من
چطور می تونی دوست باشی ...؟
بدون من
من خیلی مهمم
ولی این من هرگز نمی تونه به پیروزی برسه
بدون تو.

اسمس باحال

معنی " دوستت دارم " هایی که از زبان عشقم میشنوم را فقط من میتوانم درک کنم.

پیام عاشقانه

نمیدانم چشمانت با من چه میکند فقط وقتی نگاهم میکنی
چنان دلم از شیطنت نگاهت میلرزد که حس میکنم چقدر زیباست فدا شدن برای چشمهایی که تمام دنیاست.

پیامک عاشقانه توپ

تنها
یک آغوش میخواهم
از تمام این هستی
هستی؟

اس مس جدید بهمن ماه 92

دلم میخواد وقتی
از این دنیا برم
اعضای بدنم اهدا بشه
مخصوصا قلبم
آخه میخوام عشقم زنده بمونه.

دلنوشته عاشقانه

باران تکراری نمیشود
هر وقت بیاید دوست داشتنی است
 تو برایم " بارانی "

اس باحال عاشقانه

آسمان می بارد گل میمیرد، تو نه گل باش نه آسمان، زمین باش تا آسمان برای تو بگرید و
گل برای تو بمیرد.

اسمس عاشقانه جدید جدید

تو راهش
گاهی وقتا باید مثه کوه بود محکم
گاهی وقتا مثه آب نرم
گاهی وقتا ...

اس ام اس زیبا

چون قطره ای از طلای سوزان
عشق تو چکید بر لبانم
آنگاه ز دوردست دریا
امواج بسوی ما خزیدند
بی آنکه مرا بخویش آرند
آرام ترا فرو کشیدند
پنداشتم آن زمان که عطری
باز از گل خوابها تراوید
یا دست خیال من تنت را
از مرمر آبها تراشید.

اس ام اس عشق

یک لحظه تمام آسمان را
در هاله ای از بلور دیدم
خود را و ترا و زندگی را
در دایره های نور دیدم
گویی که نسیم داغ دوزخ
پیچیده میان گیسوانم.

پیامک عاشقانه غمگین

مردان واقعی وفادارن اونا وقت ندارن دنبال زنای دیگه بگردن چون مشغول پیداکردن راه های جدیدی برای دوست داشتن شریک زندگیشونن.

اسمس عاشقانه

قسم به شکیب همیشه بی هوش
باران تنها،آن خانه به دوش
نادر و مکر زیور سیاه پوش
به خال بیتا، زخم کیانوش
مگر بمیرم کنمت فراموش.

اس غمگین

خدا رو شکر بعد اینهمه زندگى ماهم یه چیزى شدیم
.
.
فراموش !!!

اس ام اس غمگین جدید

چشــــمانم بــه عقـــربه هــای ســـــاعت اسـت. ثــــــانیه شــمار ســـاعت هر لـــحظه نبـــودنت را فریــــــاد میـــــــزند، گـــــــذر زمــــان نبودنت را گــــــوش زد میکند، تلــــــــخ تحــــــمل لحظـــــاتی کـــه بـــه عـــــــطر تنـــــــت اغـــــــشته نیس
برگــــرد.

اس ام اس دخترانه

چجوری برات از یه عاشق بگم
که حتی نمیدونی تو فکرته
نگفته جوابت را میدونه دل
واسه اینه که اینقدر ساکته.

اس مس غمگین

بی تو هم می شود
زندگی کرد
قدم زد، چای خورد، فیلم دید، سفر رفت
فقط بی تو نمی شود به خواب رفت.

سایت اسمس

دارم خفه میشوم نفس هایت کجاست؟
دارم ناشنوا میشوم صدایت کو؟
نابینا شده ام از بس حضورت در چشمانم نبود
گر امدی بگذار تا دستانم لمست کند
تنها ارزویی که باقی مانده است همین است
" آرزوی گرفتن دستان مهربانت "