اس ام اس عاشقانه

 

آفتاب که میتابد,پرنده که میخواند نسیم که می وزد, با خودم میگویم حتما حال تو خوب است که جهان این همه زیباست.

اسمس عاشقانه

ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ:
ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ، ﺑﺪﻭﻥ ﻓﮑﺮ ﺑﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻭ ﺁﯾﻨﺪﻩ
ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻩ.

اس ام اس عشق

دوستت دارم
گیرم که تنهایی سهم من باشد
گیرم که دوستم نداشته باشی
گیرم که به قول خودت با دیگری باشی
گیرم که بود و نبودم برایت فرقی نداشته باشد
عزیز لعنتی من
من گیر این گیرم ها نیستم که
من گیر دوست داشتنتم
تا همیشه.

اس ام اس جدید 92

یار اگه نباشه
عشق که معنی نداره
خدا کنه که هیچ کس
بی عشق و یار نباشه.

اس ام اس زیبا

عشق یعنی شب موقع خواب تا چشماتو میبندی صورتشو با تمام جزئیات ببینی و بعد آروم لبخند بزنی.

اسمس عاشقانه جدید

حس خوبیه وقتی با صداش از خواب بیدار شی
حس خوبیه وقتی به هم لبخند میزنین بدون هیچ دلیلی
حس خوبیه وقتی بهش فکر میکنی
حی خوبیه وقتی باهاش درد و دل میکنی
حس خوبیه وقتی یه هدیه ی غیر منتظره برات بخره
حس خوبیه وقتی اخرین گلبرگ فالم "دوسم داره" بشه
حس خوبیه وقتی ناراحتی و هر کاری میکنه تا بخندی
حس خوبیه وقتی خوشحاله
حس خوبیه وقتی با تموم خستگی هاش به خاطرت بیدار بمونه
حس خوبیه وقتی نگاهش قلبت رو بلرزونه.

اس مس جدید بهمن ماه 92

طاها نیستم ترکت کنم
شکیب نیستم پولت کنم
آصف (عاصف) نیستم تورت کنم
زیور نیستم دق ات بدم
نادر نیستم خفتت کنم
بیتا نیستم جاتو بگیرم
کیا نیستم نامردی کنم
من فریدم دوست دارم.

پیام عاشقانه

آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست
از سیاهی چرا حذر کردن
شب پر از قطره های الماس است
آنچه از شب به جای می ماند
عطر سکر آور گل یاس است.

اسمس باحال بهمن ماه

امشب از آسمان دیده تو
روی شعرم ستاره میبارد
در سکوت سپید کاغذها
پنجه هایم جرقه میکارد
شعر دیوانه تب آلودم
شرمگین از شیار خواهشها
پیکرش را دوباره می سوزد
عطش جاودان آتشها.

اس ام اس های جدید بهمن ماه 92

نعمت های آسمان همیشه برف و باران نیستند،
گاهی خداوند عزیزانی را بر ما نازل می کند از جنس آسمان،به زلالی باران،به سفیدی برف و روشنایی نور
و تو همان نعمت نازل شده ای که پروردگار برای خوشبختی من فرستاده.

پیامک های عاشقانه بهمن ماه

از آش نخورده روزگار چنان دهانم سوخت
که از ترس" آب یخ " را هم فوت می کنم.

پیامک احساسی

مـــن قصــــه با تــــو بودن را
تا ابـد اینگـــــونه آغـاز میکنـم :
یکــــی بـــود
هــــنوزم هســــت.

اسمس عاشقانه 92

کسی دوستت دارد
به سوی تو قدمی برمیدارد
تو به اندازه قدم او عقب گرد میکنی
کسی تو را دوست دارد
تو به سوی او قدمی برمیداری
او در عشقش تردید میکند
تو کسی را دوست داری
به او نزدیکتر میشوی و او دورتر
او به تو نزدیک میشود و تو دورتر
چقدر انسان ها به طول رابطه ها بها میدهند و عمقش را نادیده میگیرند
دقیقا به همین دلیل است که همیشه اعتقاد دارم احساس ناب عشق را تجربه کردن لیاقت میخواهد، برایتان لایق بودن در حد عاشق شدن را از خدا خواهانم.

اسمس رمانتیک بهمن ماه

دارم راه برگشتو گم میکنم
به بن بست رسیدم بگو من کجام
میخوام حس کنم باز نزدیکمی
بگو از کدوم جاده سمتت بیام
من این روزا حال و روزم بده
به هر کی که شد غیرتو رو زدم
فقط از یه دنیا تو موندی برام
مبادا تو هم رو بگیری ازم.

اس ام اس عاشقانه غمگین

دنیا گاهی به جاهای خطرناکی میرسد
جایی که آدم محکم ها، تکیه گاه ها، از نفس می افتند
اعتبارشان زیر سوال میرود
با بقیه ای روبرو میشوند که عادت ندارند سکوتشان را ببینند
این وقتها این جور آدمها را درک کنید ناخواسته خطرناک شده اند.

اس ام اس عاشقانه

گاه همه چیز ساده آغاز میشود
گاه همه چیز آرام آغاز میشود
و گاه همه چیز ساده و آرام به پایان میرسد
بی آنکه بدانیم چرا؟
راستی چرا؟

اس ام اس

دوری انتهای عشق نیست
بلکه لطیفترین غم دنیاست
ازت دورم ولی فراموش شدنی نیستی.

اس ام اس 92

چند روزیست حالم دیدنیست
حال من از این و از آن پرسیدنیست
گاه بر روی زمین زل می زنم
گاه بر حافظ تفال می زنم
حافظ دیوانه فالم را گرفت
یک غزل آمد که حالم را گرفت
"ما ز یاران چشم یاری داشتیم
خود غلط بود آنچه می پنداشتیم"

اس عاشقانه بهمن ماه 92

شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی
کسی رو نداری که بهت فکر کنه
اینجاست که میفهمی برخلاف شلوغیه درونت، چقدر تنهایی.

اس ام اس بهمن ماه

دست های اورا که گرفتی
دیگـر به من نگاه نکن
نگاه تـو
بیشتر از دیدن دستهایتان آتشم میـزنـد.

اس ام اس دخترانه

سلامتی همه اونایی که
تو دنیای مجازی صد رقم رفیق دارن
ولی تو دنیای خودشون از همه تنهاترن.

پیامک عاشقانه غمگین

یادتونه سر کلاس تخته پاک کن رو خیس میکردیم
میکشیدیم رو تخته
فکر میکردیم خیلی تمیز شده
بعد که تخته خشک میشد میدیدم چه گندی زدیم
الان همین حس رو نسبت به زندگی دارم.

اس ام اس جدید

ز حال من اگر پرسی
به جز دوری ملالی هم اگر باشد
تو خوش باشی خیالی نیست
نمیدانم که از خاطر بردی نام مرا یا نه
ولی این را بدان هرگز
خیالم از تو خالی نیست.