اس ام اس عاشقانه

 

منزلگاه عشقم را در چشمان تو یافتم
و معنای خوب بودن را در نگاه زیبایت
خوش آن روزی که با هم یار بودیم
چو بلبل ساکن گلزار بودیم.

اس ام اس عاشقانه

آسمان گفت که امشب، شب توست
سرخی صورت گل، از تب توست
آنچه تا عشق مرا بالا برد
بوسه گاهیست که نامش لب توست.

اس ام اس احساسی

کنارم نیستی
اما
دائم در کوچه های ذهنم
قدم میزنی
عزیز بودن یعنی همین.

اس عاشقانه

گاهی آدم حرفی به جز 3 نقطه نداره بنویسه و بزنه
و گاهی یک نفر میتونه
از 3 نقطه خیلی کلمات رو ببینه, تجسم کنه
و بدون توی ...
جمله ها و حرف های زیادی هست
که آدم برای نوشتن و بیانش عاجز مانده.

اسمس عاشقانه

سلام عزیزم
اگه گفتی عشق یعنی چی؟
...
...
...
...
عشق که معنی نداره
عشق رو باید تجربه کرد
تا فهمید.

اس ام اس

بسیار بودند شکارچیانی که کمانشان را به سوی آهویم نشانه گرفتند
به چشمان آهویم قسم خوردم که جانشان را بگیرم
ولی حیف که آهویم خودش دوست داشت که صید شود.

اس ام اس عاشقانه جدید

وقتی ناراحتی بی قرارت میشه
وقتی میخندی عاشقونه نگات میکنه
وقتی دستتو میگیره چشاشو میبنده
وقتی
وقتی تو دعوا یهو میگه دوست دارم
تورو به خدا دلشو نشکون، دوست داره، عاشقته، لعنتی بفهم.

اسمس جدید عاشقانه

تا یادی هست من بیادتم، مگر آن روز که نه منی نه یادی نه خیالی باشد
وقتی جای چیزی امن است کمتر سراغش را میگیری، مثل یاد تو در دل من.

اس عاشقانه جدید

وقتی صداشو واسه اولین بار توی روز میشنوی انقده کیف میکنی و خوشحالت میکنه که انگار یه هدیه خوب یا کلی پول تو بانکت بردی این همون حس عاشقانه و دوس داشتنه یه بار دقت کن.

اس ام اس دوست داشتن

عشــــــــق تنها سهم مرغ عشق نیست
می‏توان عاشـــــــق شد و گنجشک زیست.

اسمس رمانتیک

عشق واقعا جالبه
کسی رو که من میخوام منو نمیخواد کسی هم که منو میخواد من نمیخوامش
آخه چرا؟

اس ام اس عاشقانه غمگین

آهای تموم زندگیم
بی تو تموم زندگیم.

اس مس عاشقانه

کو دلم کو دلی که برد و نداد
غارتم کرده داد میخواهم
دل خونین مرا چکار آید
دلی آزاد و شاد میخواهم
زآنچه دادم به او مرا غم نیست
حسرت و اضطراب و ماتم نیست
غیر از آن دل که پر نشد جایش
بخدا چیز دیگرم کم نیست.

اس ام اس رمانتیک

اگر روزی داستانم را نقل کردی بگو: بیکس بود اما کسی رو بیکس نکرد
تنها بود اما کسی رو تنها نذاشت
دل شکسته بود اما دل کسی رو نشکست.

اس ام اس عشق

بر گردن عشق ساده ام
که انگشترش نخی است
گلوبند زمردین شعر مرا
باور نمی کند کسی
لعنت به شعر من.

اس ام اس جدید 92

پس این ها همه اسمش زندگی است
دلتنگی ها
دلخوشی ها
ثانیه ها
دقیقه ها
حتی اگر تعدادشان
به دو برابر آن رقمی که برایت نوشته ام برسد.
, حسین پناهی ,

پیامک عاشقانه

شکستنی رفع بلاست اما باور نمیکند دلم.

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه

من دردهای بزرگ خود را به شعرهای کوچک تبدیل میکنم، و نغمه های من پر و بال پر صدای خود را به حرکت درآورده، و بجانب قلب
دلدارم پرواز میکند
اما همین که بدان راه یافتند، نالان باز میگردند می نالند، و نمیگویند که در قلب او چه دیده اند.

اس ام اس 92

درد دارد
وقتـــی بفــهمــی بــرای عشــقتـــ کـم هســتی.

اسمس عاشقانه 93

از رادیـو دسـت مـیـکـشـم
مـوجـی زیـبـاتـر از مـوهـای تـو نـخـواهـم یـافـت.

sms asheghane

گــــر نبـــــاشــــم در رکــابــت جـان دهـــم بــر ســــر راهـــت. امـــانـــت، جــــان خــــود را می گـــذارم مـــی روم.

اس ام اس دخترانه

روزی روزگاری خدا ما را آفرید تا آدم باشیم
قصـــه ما به سر رسید ولـــی خـدا به خواستش نرسید.