اس ام اس عاشقانه

 

نه تقصیر من است نه تقصیر او
مشکل از توست
که
نه فهمیدی او دوستت نداشت
و
نه فهمیدی من دوستت داشتم
مشکل از نفهمی توست.

اسمس عاشقانه

اومدم که پس بگیرم تو رو از چنگال تقدیر
اومدم که مال من شی امدم اما چقد دیر
من فراموشت نکردم نه تو از یادم نمیری
حتی الانم نمیشه عشقو از من پس بگیری.

اس ام اس عاشقانه غمگین

میان عشق و نفرت پرسه میزنم
بی هوا روزگار میگذرانم
چه کنم با تو چه کنم
با تو میمیرم
بی تو میمیرم
درد دوست داشتنی من
اشتباه شیرین من
بعد از تو پر از آهم مرهمی باید.

اس ام اس عاشقانه ۹۲

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را / او که که هرگز نتوان یافت همانندش را
منم ان شیخ سیه رو که در اخر عمر / لای موهای تو گم کرده خداوندش را.

اس ام اس دوست داشتن

تفاوت تو با دیگران تو طرز نگاهتون نبود
چون دیگران هر کدوم یه جور من رو دیدند و رفتند
اما تو
.
.
.
هیچوقت منو ندیدی و گذشتی.

اس ام اس جدید 92

یه وقتایی همه چی هست ولی اونی که باید نیست.

اس مس عاشقانه

بــاران هــمـان أشــک هـای ِ عاشـقــی سـت کـــه
معــشـوقـه اش در زیـــر آن چــتــر بر سـر مــیـگیــــــرد
آهــای مـعـــشـوقـه ی مـــن لـحظـه ای چـتـرت را کـنــار بـــــــــزن
نـــتـرس خیــــس نــمــیـــــشوی
اگــر اشــکـهــایـــم خــیــــــس کـــردنـــی بــــــــود
هـــــــرگز مـرا تــــــرکــــ نـمـیـکـردی.

اس ام اس عاشقانه کوتاه

گفتـی خـودم بگَـم ؟ باشـه پـس گــوش کــن
لـحـظه ای کـه بـاران بـاریــدن گـرفت
چـتـرش شـدم تـا مـبـادا آسـمـان بـر ســرش نعره زَنَـــد
و امـــروز دیــــدم
چـــادرش را بر ســـرِ دیـگـری گـرفـتـه، تـا مـبـادا ...

اس ام اس عاشقانه

خاطراتو خط به خط یادم میارم مث بارون میشمو برات میبارم
انگاری فایده نداره باید بمیرم توی دنیای دیگه تورو ببینم.

اس ام اس احساسی

زمانی است در سیل و باد خودم را گم کرده ام
این شبها حضورت را در کلبه خیال خویش می آورم.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

کجایی؟
زیباترین چشمان دنیایت هرروز در آینه میگریند
دل عزیزترین عزیزت هر روز بی تو میشکند
صدای شکستنم را میشنوی و دم نمیزنی؟
روزهای بی تو میگذرد
اما به سختی با شکستگی.

متن عاشقانه

کبوترم، لانه ی من بام توست، کجا روم؟ مرغ دلم رام توست پادشه کشور عشقم ولی نگین انگشتری ام نام توست.

اس ام اس دلتنگی

دلم حق داری عاشق باشی
ولی بدون که این راهش نیست
کسی رو نمیشه به زور عاشق کرد
یه وقتا یه چیزی سهمت نیست.

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه

اسم تو نبض صدامه وسعت بی انتهامه
تو عزیزی و وجودت
تنها حل غصه هامه.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

انسان باش، پاکدل و یکدل
زیرا که گرسنه بودن، صدقه گرفتن و در فقر مردن
هزار بار قابل تحمل تر از پست و بی عاطفه بودن است.

اس ام اس عشق

عشق خیلی خنده دار است خیلی هم گریه دارد
عشق، یا هست یا نیست
اگر نیست که نیست اما اگر هست اگر باشد اگر یافت شود در تو، آن وقت دیگر تو نیستی.

اس ام اس عاشقانه جدید

این روزها خوابم نمی آید
فقط میخوابم که بیدار نباشم.

sms asheghane

صدایت نیست
تصویرت هم همینطور
اما
مهرت انتن میدهد
قد آسمان.

پیامک عاشقانه

خـــرابم بــه انــــدازه ی جــــراحی کــه عــزیزش زیر دســـتانش در حـــال جــان دادن بـــاشــد ولــــی از دســتش کاری بــرنیاید.