اس ام اس عاشقانه

 

تو همان شقایق معروف شعر سهرابی
تا تو هستی زندگی باید کرد.

اس ام اس عاشقانه

وقتی به تو می اندشم
روحم آن چنان آرام می گیرد
که انگار درونم همه دریاست.

اس عاشقانه 92

پیش از تو تپش قلبم را هرگز حس نکرده بودم
اما حالا
انگار می خواهد سینه ام را بشکافد این قلب.

اس ام اس

امروز صبح که از خواب برخاستم
باز هوا بارانی بود
و تو باز با همان لبخند همیشگی همانجا ایستاده بودی
درست وسط قلبم.

پیامک عاشقانه

در تمام لحظه هایم تکرار می شوی، اما تکراری نمی شوی.

اسمس احساسی

دوستت دارم بهایش هم هر چه هست روی چشمانم.

اس مس عاشقانه اسفند ماه

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد
امشب تمامشان را بسوزان
شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی.

اس ام اس جدید اسفند ماه

دوریت را چه کنم ای سراپا همه راز؟
ای سرا پا همه ناز؟
به که گویم غم خویش؟
به گل پرپر یاس؟
تو بگو گریه کنم یا نکنم؟
دوریت را چه کنم؟

متن عاشقانه

به سلامتیه قشنگترین موسیقی دنیا : یعنی صدای قلب کسی که همه زندگیته.

sms 92

دوست داشتن به معنای عشق نیست
دوست داشتن یعنی داشتن کسی که ستایش کردنش تمومی نداره، مثل تو.

اس ام اس عشقی

ببین گوش کن :
فرقی نمیکنه من و تو متولد کدوم برج سالیم، مهم اینه که اگه تو نباشی من همیشه برج زهرمارم.

اس ام اس زیبا

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند.

اس ام اس عاشقان

سلامتی اونی که با این که در مورد هزار تا چیز صحبت میکنه
ولی تو فکرش فقط یه چیزه
"عشقش"

اس ام اس عاشقانه زیبا

باهم که قدم میزنیم حسودی اش میشود آفتاب
چرا که هیچگاه قدم نزده است با ماه ! اما من
با ماه زندگی ام قدم زده ام.

اس ام اس جدید

خیلی وقته تک و تنهام،توی باغی از ترانه
منتظر واسه یه خوبی ،یه رفیق بی بهانه
توی دنیای پر از گل، واسه عالمی غریبم
میون این همه خوبی، این منم که بی نصیبم.

اسمس 93

نکند بوی تو را باد به هر جا ببرد
خوش ندارم دل هر رهگذری را ببری.