اس ام اس عاشقانه

 

کاش می شـد فقط تو را داشـته بـاشم
خدا هی بپرسـد: خب، دیگر چه؟
من بگویم: هـیچ، هـمین کافیست.

اسمس عاشقانه

سفری به دور دنیاست
وقتی دستانم تا انتها
رویت را نوازش می کنند.

اس ام اس عاشقانه غمگین

آن که مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت
درِ این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت
خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد
تنه ایی بر درِ این خانه ی تنها زد و رفت.

اس ام اس عاشقانه 93

بهترین ها را نه می توان دید نه می توان شنید
آنها را باید احساس کرد
مانند حس حضورت در قلبم.

اس ام اس دوست داشتن

بدجور بغض ب گلوم فشار میاره، کی گفته عشق شیرینه
اگه شیرینه پس چرا تلخیش سهم دل منه.

اس ام اس جدید 93

ساعـــت ها استـــدلال بــرای دل کنــــدن از تـــو بــی فــایده اســت
+
+
+
هنـــوز عـــاشقانه دوســـتت دارم.

اس مس عاشقانه

صبرکن،برگرد، چمدان هایمان اشتباه شده است، دلم را به جای خاطراتت بردی.

اس ام اس عاشقانه کوتاه

به عکست زل می زنم
تا شعری جدید
میهمان دفترم شود.

اس ام اس احساسی

کل اسمهای تو موبایلمو به اسمش تغییر دادم، حالا هر روز بهم زنگ میزنه، نه یکبار چند بار، تازه تغییر صدا هم میده من که میدونم اونم دلش برام تنگ میشه.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

دست خودم نیست
به گمانم دست تو است
که می تواند مرا با یک سلام خشک و خالی به آینده امیدوار کند.

متن عاشقانه

نایی برای نوشتن نیست
قلمم پیر شده است
خیره شدن هایم را بخوان نازنینم.

اس ام اس عاشقانه اسفندماه

دنیای زیر آب شبیه دنیای چشم های توست
هر چه بیشتر دست و پا می زنم
بیشتر غرق می شوم.

اس ام اس عشق

نازنینم
دود کردن و روغن سوزی هایم را نبین
روزی رخش رام نشده ی این خیابان بودم.

اس ام اس عاشقانه جدید

پس چشمانت چه زمان در خواهند یافت که نگاه  زاده ی علاقه است ؟
تبسم شیرین عشق گوشه ای از نگاه خداست
تنها به نگاه او می سپارمت.

پیامک عاشقانه 93

بعضی از آهنگا هم هستن وقتی گوش میدی، ناخدا گاه یاد مخاطب خاص میفتی و انگار چن سال یهویی جوون شدی ولی وقتی رابطه ب هم بخوره همون آهنگ رو گوش بدی یهویی چن سال پیر میشی.

اس ام اس عاشقان

به چــــه تشبیه کنم نــام تو را
به بهار یا به آبی زلال دریـا
ســـــاده تر می گویم
تــو تمامیت احساس منی.

اس عاشقانه

تو لحن خنده هات احساس غم نبود
من عاشقت شدم دست خودم نبود
این خونه روشنه اما چراغی نیست
دنیام عوض شده این اتفاقی نیست
احساس من به تو مابین حرفام نیست
هرچی بهت میگم اونی که میخوام نیست.

اس عاشقانه 93

تــو نیســتی روُزامــو گـُم میـکــنَم
قــَـدم میـــزَنَم راهمو گـُــم میکُنـَم
تــُو نیســتیُ این شَهر زِنـدوُنَمـهِ
هَنــوز شــالِ تــُـو گَـَــرمـــیِ شـونـَمهِ.

اسمس جدید عاشقانه

زندگیم را دوست دارم
امیدوار به خدا
و همراهی که دوستش دارم عاشقانه تا ابد.

اسمس رمانتیک

در کوچه های قلبم مشکوک قدم نزن، اینجا جز خودت چیزی را پیدا نخواهی کرد.

پیامک های احساسی

من " بودنت " را تمرین کرده بودم
قرار نبود " نبودت " را از من امتحان بگیری.

پیامک های احساسی 93

عشق یعنی چکیدن همچون شمع از گرمی عشق.

اس ام اس عاشقانه خفن

شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی
تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم
تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم
پس از یک جستجوی نقره ایی در کوچه های آبی احساس
تو را از بین گلهایی که در تنهاییم رویید با حسرت جدا کردم.

اس ام اس عاشقانه توپ

برایت آرزو میکنم بهترین هایی که هیچ کس برایم آرزو نکرد.

اس ام اس عاشقانه قشنگ

خسته ام
خسته تر از آنکه بتوانم تاب بیاورم حرف کوچک ساده ای را
تقصیر تو نیست
تقصیر هیچ کس نیست جان دلم
تقصیر دل من است که حجمش کوچک است برای آرزویی که
هر روز بزرگ و بزرگتر می شود.

سایت اسمس جدید

من اما از بین همه ی روزهایی که رفته
آنی را دوست داشتم
که از بی جایی کنار خیابان نشسته بودیم
و از بی دردی طرف عشق را گرفتیم.

پیامک رمانتیک جدید

صدایِ تو
دیدنِ تو
بوسیدنِ تو
در آغوش کشیدنِ تو
حتی
فکر کردن به تو برای من آرامش بخشه.

اس مس عاشقانه 93

فَقَط کافیِه ما بِشیم مـــــــادوتا
نِگاهِت دارِه راهــــــــو وا میکُنِه
نَگو نَه...! نَگومالِ هَم نیستیم
زَبونِت دارِه اِشـــتِباه میکُـــــنِه.

اس ام اس زیبا

عاشقانه یعنی
.
.
.
هنوزم هرجا اسمشو میبینی به احترام احساست بهش یه دقیقه مکث کنی.

sms 93

عشق با غرور زیباست ولی اگر عشق را به قیمت فرو ریختن دیوار غرور گدایی کنی آن وقت است که دیگر عشق نیست، صدقه است.

اس عاشقانه جدید

تو آرام آمدی نرم و بی صدا
مثل قطره ای باران برقلبم چکیدی، به سان برف آرام آرام در من ذوب شدی، تکه ای از وجودم شدی در این سنگستان
نمیدانم تو را چه بنامم، تو که آمدی آرام شدم
چیزی در درونم خواند:
زمزمه کرد:
"این آغاز دوست داشتن است"