اس ام اس عاشقانه

 

نه هوا خراب است، نه حواسم پرت است و نه کسی دلم را شکسته
فقط
کمی از "من" هوای کمی از "تو" را دارد.

اسمس عاشقانه

گاهی یک نگاه
آنقـدر محوت می کنـد
که پا به پای پلک هایش پیر می شوی.

اس ام اس عاشقانه غمگین

امروز
خاطراتت را بوییدم
اما بوی خوش آن دوباره بی قرارم کرد
اتفاق تازه ای نیست
دوباره دلتنگت شدم.

اس ام اس عاشقانه 93

عشق ما باران نیست که گاه ببارد و گاه نه
مثل هواست ساکت اما همیشگی.

اس ام اس دوست داشتن

عادت چه طعم تلخی دارد وقتی آن را با عشق اشتباه میگیری.

اس ام اس جدید 93

به شرافتم قسم
شاعر نیستم
من مینویسم تو
خودش شعر میشود.

اس مس عاشقانه

دلبسته به سکه های قلک بودیم / دنبال بهانه های کوچک بودیم
رویای بزرگتر شدن خوب نبود / ای کاش تمام عمر کودک بودیم.

اس ام اس عاشقانه کوتاه

مرد که باشی ...
شاید ندیده باشی، اما همیشه اشک هایشان را در آلبوم دلتنگیشان قاب میکنند
هر وقت زن بودنت را میبینم، سینه ام را به جلو میدهم، صدایم را کلفت تر میکنم تا مبادا
لرزش دست هایم را ببینی.

اس ام اس عاشقانه اسفند ماه

روزهایی را که تو نیستی
.
.
.
حیفم می آید زندگی کنم.

اس ام اس عاشقانه

و عشق
قیچی شد
زمانی که تو سنگ شدی
و من کاغذ بی رنگ.

اس ام اس احساسی

هر که به من می رسد بویِ قفس می دهد، جز تو که پـَر می دهی تا بِـپَرانی مرا.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

دیدی غزلی سرود؟
عاشق شده بود
افتاد، شکست زیر باران پوسید
آدم که نکشته بود
عاشق شده بود.

متن عاشقانه

دنیا مثل پاییزه
هم قشنگه هم غم انگیزه
قشنگیش به خاطر توست
غم انگیزیش به خاطر دوری از توست.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

همیشه سخت ترین نقش نمایش
به بهترین بازیگر تعلق دارد
شاکی سختی های دنیا نباش
شاید تو بهترین بازیگر خدا باشی.

اس ام اس عشق

دلم می خواد داد بزنم دوست دارم
اما صدام در نمیاد و دوست دارمتو قورت میدم
همراه یه عالمه بغض اما نمیشه
پس اشکشون میکنم می بارم تا بیای
هوای دوریت سرده.

اس ام اس عاشقانه جدید

گفتی ببخـش باید برم
اما من هر چیز با ارزشی رو کـه داشـتـم به تو بخـشیدم
عـشقم، غرورم، دلم
سادگی ام، باورم، زندگیم
دیگه چـیزی برام نمـونده
به جز تـو
تو را هم بخـشیدم
به سلامت برو.

sms asheghane

عشق من!
دلهره ی حیات را از یاد ببر
اینجا دختری هست که برای آرامشت دست به آسمان دارد.

پیامک عاشقانه

دلم آغوش میخواهد
آغوش گرم تو را
که سرم را روی شانه ات بگذارم
که قلبم به قلبت نزدیکتر شود
تا خودت حس کنی تپش های تند قلبم را
بلکه باور کنی این حس دوست داشتن شدید مرا.

جملات عاشقانه

خوشبختی یعنی احساس آرامش وقتی که به قکر کسی هستی که میدانی به یاد توست
بدبختی یعنی آرامش داشتن وقتی هیچ کس به یادت نیست.

سایت اسمس عاشقانه

دلم یک فیلم عاشقانه می خواهد / پر از سکانس های با تو بودن / و یک دکمه ی تکرار.

عاشقانه

از همه غم انگیز تر زمانی می باشد
کسی که دوستش داری
ﻫﯿﭻ ﺗﻼﺷﯽ ﺑﺮﺍی ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﻧمی کند.

پیامک جدید 93

داشتنت مثل هوای برفی یا نم نم باران جاده شمال یا مثل آن بغلی که عاشقت است و تنهایت نمی گذارد و یا مثل برگشتن آدمی که سالهای سال منتظر آمدنش بودی، آی می چسبد.

وبلاگ عاشقانه

گاهی نگاهش که میکنی
میبینی دوستش داری، مهربان است و بی ریا
در خیالت برای احساست به او، لباس عشق میدوزی
اما هرجور که اندازه میگیری میبینی به قدوقواره اش نمیخورد دلگیر میشوی، دوباره محاسبه میکنی اما ...

اس ام اس عاشقان

مهمترین درسیکه از زندگی آموختم:
هیچ کس شبیه حرفهایش نیست.

پیامک های احساسی

زن باس
.
.
.
خوش هیکل و خوشتیپ باشه به خودش همیشه وهمه جا برسه
اما نازو اداشو فقط واسه آقاشون نگه داره.

اس عاشقانه

این روزها خبری نیست به جز سیر صعودی دلتنگی های من برای تو.

اس ام اس

کاش کمی درک میکرد این دلِ لعنتی
چشمانی که دیگری میبوسد
دیگر برایِ تو خُمار نمیشود.

اس ام اس احساسی 93

حال ِ من خوب است
اما
عالی می شوم
وقتی که
تو
با نگرانی در آغوشم می گیری و می گویی:
نه عزیزم، تو خوب نیستی.

اس غمگین

من ازین دنیا چی میخوام، دوتا صندلی چوبی که من و تو رو بشونه واسه ی گفتن خوبی.

سایت عاشقانه

عشق
زیبا ترین لذتی است ک بـه وقتِ اِرتکــابِ آن
خداوند
برایِ بـشـر
ایـستاده دست میزند
زیبا عاشق بشوید و بمانید.

پیامک

خدایا مگه فراموشی از نعمتای بزرگت نیست
پس چرا این نعمتو به من ندادی
چرا نمیتونم فراموشش کنم.

اس مس جدید

برای خانه ام چند متر آسمان میخرم و یک دوجین ستاره
نمیخواهم اینجا غریبی کنی ماه من.